کد خبر: ۳۱۳۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

همزمان با هفته دولت، یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتارگاههای دام کشور در شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، کشتارگاه دام فجر با ظرفیت 100 راس دام سنگین و 1000 راس دام سبک در شهرستان اسلامشهر، در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر، دکتر هاشم زاده معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی، دکتر رضائیان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی، مهندس منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر برائی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران، فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر از افتتاح بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه دام استان در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

«محمدرضا امیری» در خصوص اهداف ساخت بزرگترین کشتارگاه استان تهران اظهار داشت: از مهمترین اهداف احداث این کشتارگاه، نگهداری گوشت به شیوه مناسب و بهداشتی، اشتغال زایی، بهره گیری از امکانات سردخانه ای، دسترسی آسان دامداران منطقه برای کشتار دام، تکمیل زنجیره تولید گوشت و رسیدن به خودکفایی و کشتار متمرکز است.

وی ادامه داد: این کشتارگاه از نوع صنعتی دام بزرگ و کوچک در روستای جلالیه و کمالیه از توابع شهرستان اسلامشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: ظرفیت تولید سالیانه این کشتارگاه حدود ۳۳۰ هزار تن، شامل کشتار ۱۰۰ رأس دام سنگین وهزار رأس دام سبک در روز می باشد که با ۳۰ میلیارد تومان احداث شده است.

وی افزود: سردخانه این کشتارگاه قابلیت نگهداری چهار هزار رأس گوسفند و ۴۰۰ لاشه گاو را دارد.

امیری با اشاره به اشتغال زایی بالای این واحد گفت: با راه اندازی این واحد صنعتی، فرصت اشتغال ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور غیر مستقیم به وجود آمده است.

 




















انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
1
این همه آدم جمع کردید که کشتارگاه صنعتی افتتاح کنید و در نهایت اظهار میکنید که در همین مناطق اطراف تهران شاهد سیل عظیمی از کشتار غیر بهداشتی و خارج از کشتارگاه هستید که از کنترل دامپزشکی خارجه.....
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
1
وقتی عبارت تصاویر را در دنباله خبر دیدم تصورم این بود که تصاویری از مجهزترین کشتارگاه زینت بخش خبر شماست. اما با باز کردن خبر دیدم که تمام تصاویر خیل عظیمی از افراد را نشان میدهد که همگی با چشمانی متعجب بالا را نگاه میکنند!! مانند چشمان تماشاچیان بازی پینگ پونگ یا تیس!!
اگر این تصاویر در هر جای دیگری جز کشتارگاه بود باز هم تفاوتی برای خواننده خبر نداشت!!
نظر شما
ادامه