کد خبر: ۳۱۲۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
ایزدی
 

سرپرست شبکه دامپزشکی دشتی گفت: دامپزشکی شهرستان آماده است تا مشاوره های لازم را به کنکوری های دشتی برای آشنایی بیشتر با این رشته ی تحصیلی ارائه نماید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مند، «احمد ایزدی» افزود: با توجه به اعلام نتایج آزمون کنکور ورودی سال ۹۵ دانشگاه ها و شروع تحقیق و مطالعه کنکوری ها در خصوص انواع رشته های دامپزشکی، شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی آمادگی دارد به تمامی افرادی که قصد انتخاب رشته های دامپزشکی برای ادامه مسیر تحصیلی خود دارند، مشاوره دهد.

وی گفت: انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی گامی بسیار مهم در طول زندگی هر فرد است که می تواند ادامه مسیر زندگی افراد را رقم زده و بسیاری از موفقیت ها و شاید شکست های بعد از فارغ التحصیلی در گرو انتخاب همین روزها است و انتخابی هوشمندانه و متناسب با روحیات افراد و نیازهای جامعه گامی اساسی در روزهای زندگی پس از فارغ التحصیلی انسانهاست و انتخاب بهترین و متناسب ترین رشته تحصیلی دغدغه این روزهای کنکوری ها است.

سرپرست شبکه دامپزشکی دشتی افزود: شاید شناخت کافی از فرصت ها، تهدیدها، جایگاه اجتماعی و مشکلات و مزیت های همه رده های دامپزشکی در بین جوانان کم باشد و افراد علاقه مند با تردید و سوالات بی شمار به این رشته ها در انتخاب ها و اولویت های خود نگاه کرده و در این مبحث هم اندیشی با افرادی که این شغل را برای خود برگزیده اند می تواند هدایتگر و کارساز باشد.

ایزدی گفت: فارغ التحصیلان دامپزشکی و رشته های وابسته در بخش خصوصی و دولتی امروزه نقش مهمی در همه جوامع داشته و علاوه بر مبارزه، کنترل و درمان بیماریهای دامی، طیور، زنبور عسل، آبزیان و حیات وحش بر افزایش توان تولیدات ملی کشورها کمک شایان کرده و نقش بی بدیلی در پیشگیری از اشاعه بیماریهای مشترک انسان و حیوان دارند.

وی اضافه کرد: توجه به سلامت شهروندان در همه دولت ها از اولین اولویت هاست و نقش دامپزشکی در تضمین سلامت مواد خام دامی با نظارت بر روندهای تولید و توزیع و فروش مواد خام دامی در کارخانجات جوجه کشی، مرغداری و گاوداری شیری و پرواربندی دام سبک و سنگین، کارخانجات بسته بندی، کشتارگاه ها، سردخانه های نگهداری، مراکز تکثیر و پرورش آبزیان، سیستم های قرنطینه، مراکز عرضه و … بسیار موثر بوده و مراکز ذکر شده از جمله فرصتهای شغلی فارغ التحصیلان است و سلامت سفره های غالب افراد جامعه در گرو فعالیتها و زحمات فارغ التحصیلان ردهای گوناگون دامپزشکی می باشد.

ایزدی در پایان گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی آمادگی دارد به افرادی که قصد دارند با رشته های مرتبط با دامپزشکی آشنا شوند مشاوره داده، تا ان شاء الله با داشتن جوانانی تحصیل کرده در رشته های متناسب نیازهای کشور شاهد شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
نکن برادر ، مگه رشته قحطه. نفرین مردم را برای خودت نخر عزیز من. متاسفانه دامپزشکی جایگاه مناسبی در کشور نداره و نباید خودمونو گول بزنیم.
کارشناس شبکه تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
سلام
شما بروید دنبال کار خودتان --- بیشتر از این جایگاه این رشته را پایین نیاورید تا حالا اصلا دیده شده شبکه بهداشت مشاوره انتخاب رشته کنکوری و تحصیلی بدهد چون که سر آنها شلوغ است و به خودشان و جایگاه شغلی شان ارزش قائل هستند اما شماها ............. از جاده می زنید به بیراهه .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
کار بسیار پسندیده ای می کنید ..متاسفانه مردم ما به خوبی با جایگاه والای این رشته اشنا نیستند و اقدام شما به انتخاب رشته بهتر کمک میکنه ..امیدوارم توی کارتون موفق باشین ^__^
کارشناس
|
Iraq
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
تورو به خدا که میپرستی مردم رو بدبخت نکن برو به کارات برس چند سال پیش یک دکتر خیر ندیده ای از این دست مشورتها بهم داد که روزگار سیاه شدمو
نظر شما
ادامه