کد خبر: ۳۱۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌شمالی گفت: سهم دامپزشکی از طرح نظام سلامت صفر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر سید محمدمهدی احمدی» با اشاره به اینکه 50 درصد بیماری‌ها مشترک میان انسان و دام هستند و از دام به انسان منتقل می‌شود، افزود: اختصاص بخشی از این اعتبارات به حوزه دامپزشکی، به حفظ سلامت انسان‌ها کمک می‌کند و موجب می‌شود بیمارستان‌ها خلوت‌تر شوند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده توسط این اداره کل به‌منظور حفظ سلامت است، ادامه داد: اقدام اصلی این حوزه در راستای پیشگیری و جلوگیری از بروز بیماری‌هاست.

احمدی با اشاره به بیماری مشترک تب مالت اظهار کرد: اختصاص اعتبارات مناسب و انجام واکسیناسیون سبب می‌شود تا این بیماری در دام ظهور پیدا نکند و در اثر بی‌احتیاطی خود انسان‌ها به آن‌ها منتقل نشود.

وی با اشاره به استقبال مردم درخصوص مصرف شیر فله‌ای تاکید کرد: این اداره کل با مصرف شیر فله به هیچ عنوان موافق نیست و در این خصوص باید فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
سلام
واقعا از اقای دکتر احمدی بابت این تلاش ها در زمینه وصول این حق از دس رفته دامپزشکی کمال تشکر را دارم و از خداوند برای ایشان ارزوی سلامتی و شادی را خواهانم.
و امیدوارم تمام مدیران دامپزشکی یک گوشه چشمی به فعالیتهای ایشان در خصوص احقاق حقوق دامپزشکی. را داشته و از خود تحرکی نشان دهند.
سپاس از حکیم مهر
نظر شما
ادامه