کد خبر: ۳۱۰۵۱
 

بر طبق آماري که عصر امروز دوشنبه 18 مردادماه به دست آمد؛ تهران با ثبت 30 داوطلب بيشترين تعداد داوطلب را در انتخابات شوراهاي استاني نظام دامپزشکي به خود اختصاص داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي، ثبت نام از داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي استاني نظام دامپزشکي از تاريخ 12 مردادماه به صورت الکترونيکي آغاز شده است.

بر اساس اين گزارش تاکنون جمعاً 293 داوطلب براي حضور در اين رويداد مهم صنفي ثبت نام کرده‌اند که در اين ميان 48 نفر از اعضاي ساير رده‌هاي دامپزشکي و مابقي به تعداد 245 نفر داراي مدرک دکترا مي‌باشند.

استان‌هاي تهران با 30 داوطلب، مازندران با 24 داوطلب، اصفهان با 23 داوطلب، قزوين با 18 داوطلب و لرستان با 17 داوطلب بيشترين تعداد ثبت نام را به خود اختصاص داده‌اند.

شايان ذکر است ثبت نام از داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي نظام دامپزشکي تا پايان وقت اداري سه‌شنبه 26 مرداد ادامه دارد و تمامي اعضاي سازمان نظام دامپزشکي در سراسر کشور مي‌توانند با داشتن کارت عضويت معتبر وارد سامانه ثبت نام انتخابات شده و فرآيند مربوطه را به صورت آنلاين طي نمايند.


 ورود به سامانه ثبت نام چهارمين دوره انتخابات شوراهاي استاني نظام دامپزشکي

 

راهنماي کاربري ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهاي استاني نظام دامپزشکي

 
 
نظر شما
ادامه