کد خبر: ۳۰۹۹۵
 

شب گذشته پیرو گزارشات  دریافتی در خصوص تخلف یکی از واحدهای بسته بندی مرغ و گوشت شهرستان  کارشناسان این اداره به همراه دکتر محسن ابوترابی  رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، از محل بازدید سر زده و بیش از 2000 کیلوگرم  گوشت مرغ منجمد را که اقدام به انجماد زدایی  آن و مجدداً بسته بندی و با تاریخ روز عرضه  می نمود. در محل ضبط و جهت پیگیرهای بعدی به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اشتهارد، «دکتر سعید حسنی» رئیس اداره دامپزشکی افزود: بعد از دریافت گزارش تخلف از یکی از واحدهای بسته بندی شهرستان، طی چند روز پیگیری های مستمر کارشناسان این اداره و با هماهنگی دادستان شهرستان و همراهی مأمورین نیروی انتظامی و همچنین رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در نهایت شب گذشته طی یک بازدید سرزده از واحد مذکور بیش از 2000 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را که شبانه انجماد زدایی می نموده و صبح آن روز مجدداً بسته بندی کرده و با تاریخ روز عرضه می شد را ضبط نمودند و جهت پیگیرهای بعدی پرونده تنظیم به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: همچنین حدود سه تن از محصولات تولیدی قبلی شرکت که شرایط ظاهری نامناسب به لحاظ بهداشتی و ارگانولپتیک داشتند را جهت انجام آزمایشات مربوطه میکروبی در محل شرکت ضبط کردیم تا پس از حصول نتایج آزمایشات و دستور مراجع قضایی در خصوص آن تعیین تکلیف گردد.

در پایان دکتر سعید حسنی از دادستان و فرماندهی کلانتری 27 شهرستان اشتهارد و مأمورین نیروی انتظامی که همواره همکاری خوبی با بازرسین دامپزشکی داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

 
 
نظر شما
ادامه