کد خبر: ۳۰۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
داودی: مسائل توسعه‌ای سراب در اولویت است
 

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان دیدار و در زمینه مسائل، مشکلات و عملکرد این اداره کل در سال جاری به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان در بازدید از شهرستان سراب با «دکتر یوسف داوودی» نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر بهداد ضمن تبریک انتخاب شایسته ایشان به نمایندگی مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، از همکاری و حمایت های ایشان از دامپزشکی این شهرستان در جهت اعتلای بیش از پیش بهداشت و سلامت جامعه تقدیر و قدردانی کرد.

فعالیت های سازمان دامپزشکی ضامن امنیت غذایی و سلامت جامعه است

«دکتر داوودی» نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی نیز بر عزم جدی خود بر حمایت از ارتقاء بهداشت عمومی جامعه و به تبع آن اعتلای حرفه دامپزشکی تاکید نمود و فعالیت های سازمان دامپزشکی را ضامن امنیت غذائی و سلامت جامعه دانست.

در ادامه دکتر بهداد ضمن حضور در جلسه شواری اداری بخش مهربان مسائل و مشکلات این بخش را از نزدیک مشاهد کرد.

در جلسه ای دیگر که با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان سراب، اعضای شورای اسلامی مهربان و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد، دکتر بهداد ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان بویژه تب برفکی، نقش و اهمیت دامپزشکی را در تامین بهداشت جامعه و حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور حیاتی برشمرد.

فرماندار سراب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته، اقدامات دامپزشکی سراب در کنترل و مهار بیماری تب برفکی در جمعیت دامی بسیار کارساز و مفید دانسته و اعلام کرد حمایتهای های ما از مجموعه دامپزشکی شهرستان برای تامین سلامت مردم ادامه خواهد داشت و در این راه از هیچ گونه حمایت و اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
من بعنوان فردی که برای سلامت خانواده ها در روستاهای مختلف سراب تلاش نموده و در حال حاضر بعد از تولد فرزندم نیازمند و طبق قانون مستحق استفاده از مرخصی زایمان شش ماهه هستم توسط سرپرست مرکز بهداشت آقای ج ق تهدید به لغو قرار داد شده ام. آیا این منصفانه است کسی که تمام تلاش خود را برای سلامت جامعه سلامت مادران و خانواده صرف نموده است حالا که بعنوان عضوی از جامعه حق استفاده از حق قانونی خود را نداشته و جرأت اعتراض نیز نداشته باشد.
خواهشمند است پیام بنده را منتشر کنید شاید ندای حق خواهی را کسانی بشنوند.
آنچنان مکرر تهدید به لغو قرارداد نموده اند که تعدادی از مادران همکار بنده حتی بدون کوچکترین اعتراضی بعد از 20 روز به سرکار خود رفته اند
بنظر شما در مملکت اسلامی چنین مسئولینی باید وجود داشته باشند.
نظر شما
ادامه