کد خبر: ۳۰۹۲۳
 

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در حاشیه بازدید از کشتارگاه دام استان، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، طرحی را برای فعالیت بیش از پیش کشتارگاه و میدان دام و بهبود صنعت دامپروری شهرستان بوئین زهرا ارائه کرد که مورد استقبال استاندار قزوین واقع شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، «دکتر فریدون همتی» استاندار قزوین روز پنج شنبه مورخ 7/5/95 در راس هیئتی از معاونین استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی از کشتارگاه صنعتی دام استان قزوین بازدید کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین قبل از شروع بازدید در سالن جلسات کشتارگاه با تشریح وضعیت کشتارگاه های دام و طیور استان گفت: در استان قزوین در حال حاضر دو کشتارگاه دام در شهرستان های بوئین زهرا و تاکستان و پنج کشتارگاه طیور در شهرستان های قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا و آوج مستقر بوده که که بیانگر جانمایی مناسب توسط مدیران قبلی در توزیع جغرافیایی محل این کشتارگاه ها در استان بوده است.

«دکتر سید بهمن نقیبی» همچنین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، با ارائه طرحی برای فعالیت بیش از پیش کشتارگاه دام، میدان دام صنعتی که در نزدیکی کشتارگاه واقع شده و نیز صنعت دامپروری شهرستان بوئین زهرا، صحبت های خود را ادامه داد که استاندار قزوین با استقبال از اجرای طرح مذکور، برای اجرایی شدن آن دستور اقدام لازم را صادر کرد.
 
 
نظر شما
ادامه