کد خبر: ۳۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  رییس انجمن دوستی ایران و برزیل با اعلام خبر بازدید هیات ایرانی از کشتارگاه جی، بی،اس برزیل گفت: در نظر است با همکاری شرکت‌های برزیلی نمونه‌هایی از این کشتارگاه‌ها در ایران نیز ساخته شود.

میرقاسم مومنی ـ رییس انجمن دوستی ایران و برزیل ـ  از بازدید هیات اقتصادی ایران از بزرگترین کشتارگاه برزیل گفت: ایران دومین واردکننده گوشت از برزیل است و پس از روسیه قرار دارد.

مومنی درباره علت این بازدید گفت : با توجه به افزایش قیمت گوشت و مصرف بالای ایران از این کالا و حضور تجار و بازرگانان ایرانی در برزیل با هماهنگی انجمن دوستی ایران و برزیل تعدادی از روسای شرکت‌های تولیدی مواد غذایی از استان‌های اصفهان و مازندران از بزرگترین کشتارگاه جی،بی، اس در برزیل بازدید کردند.

وی ادامه داد: نکته مهم در این بازدید این است که مدیران شرکت‌های ایرانی تمرکز جامع کشتارگاه را مشاهده کرده و طبق مشاهدات انجام شده 100 درصد محصولات در این کشتارگاه فراوری شده و هیچ گونه ضایعاتی وجود ندارد.

رییس انجمن دوستی ایران و برزیل افزود: با توجه به بالا رفتن ارزش افزوده و ارکان صادرات، این کشتارگاه می تواند الگوی مناسبی برای ایجاد چنین کشتارگاه‌هایی با این استاندارد برای ایران باشد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
yas
|
-
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
zayeat chikar mikonan

?
نظر شما
ادامه