کد خبر: ۳۰۷۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

با حضور دکتر موحدی مدیر کل و جمعی از معاونین و مسئولین اداره کل دامپزشکی، از زحمات دکتر سبحانی قدردانی، و دکتر شاه میرزایی به سرپرستی شبکه دامپزشکی کاشان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» به همراه «دکتر مقدس» معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی دیگر از مسئولین اداره کل در جلسه تکریم و معارفه رییس شبکه دامپزشکی کاشان شرکت و با قدردانی از زحمات انجام شده در طول چند سال گذشته توسط «دکتر سبحانی»، «دکتر عباس شاه میرزایی» را به سمت سرپرستی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان منصوب نمودند.

مدیر کل دامپزشکی و هیئت همراه ابتدا در نشستی با فرماندار کاشان در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه دامپزشکی در چند سال گذشته به تبادل نظر پرداختند. فرماندار کاشان با اشاره به مسئولیت‌های خطیر دامپزشکی از اقدامات انجام گرفته در خصوص کشتارگاه کاشان توسط این شبکه قدردانی کرد.

دکتر موحدی نیز ضمن قدردانی از زحمات انجام شده توسط دکتر سبحانی، با آرزوی موفقیت برای دکتر شاه میرزایی، رییس شبکه دامپزشکی کاشان از وی خواست مجدانه در پیشرفت سلامت جامعه و امنیت غذایی هموطنان اهتمام ورزد.

در جلسه تکریم، در ابتدا دکتر سبحانی رییس سابق شکبه دامپزشکی کاشان به توضیح مختصری از فعالیت های انجام شده در طول 6 سال خدمت خود پرداخت و این سمت را مسئول جدید تبریک گفت.

سپس دکتر شاه میرزایی رییس شبکه دامپزشکی کاشان با بیان اینکه سال جاری به فرموده مقام معظم رهبری سال اقدام و عمل خوانده شده است و با توجه به اینکه شهرستان کاشان رتبه اول جانبازی در کشور را داراست گفت تمام تلاش خود را در جهت افزایش نظارت و تامین سلامت جامعه و همچنین تحقق شعار " از مزرعه تا سفره" خواهد کرد.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین طرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
با سلام
تبریکات صمیمانه اینجانب را پذیرفته و از تمام توانتان در پیشبرد بهداشت عمومی و کنترل بیماری های مشترک استفاده نمائید. بدیهی است هماهنگی بین بخشی با کلیه ادارات مرتبط مخصوصاً دانشگاه علوم پزشکی راهگشا خواهد بود.
شاه میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
سلام دکتر جان
ممنون از لطف شما.انشاءالله بتونم با توکل برخدا و کمک شما اساتید ودوستان گرامی ام قدمی هر چند کوچک در زمینه اهداف سازمان دامپزشکی بردارم.
مهدی آقاپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
باسلام
الحق والانصاف انتصاب شایسته ای بود ومایه مباهات که یک نیروی ارزشی و جوان با انگیزه ی بسیار بالا برای این پست انتخاب گردیدند انشااله موفق وپیروز باشن
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
سلام:قابل توجه دکتر موحدی فکر کنم سعی شوددر انتصاب مدیران دقت بیشتری فرمایید ..............................................
نظر شما
ادامه