کد خبر: ۳۰۷۶۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
دفاع تمام قد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از دامپزشکان:
«عباس پاپی‌زاده» افزود: جا دارد خدمات و حقوق این قشر زحمتکش با نرخ مناسبی افزایش داشته باشد تا شأن این قشر زحمتکش به نحو مطلوب حفظ شود ...
 
 

حکیم مهر - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه افزایش بودجه سازمان دامپزشکی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: دامپزشکان درصف های اول زنجیره سلامت تولید دام و مواد غذایی سالم قرار دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری خانه ملت، «عباس پاپی زاده» در راستای حمایت از وضعیت دامپزشک ها در کشور گفت: در حوزه بهداشت و درمان دام، دامپزشکان با توجه به شرایط کاری مجبور هستند به نقاط صعب العبور سفر یا حضور دائمی داشته باشند که این امر بدیهی است که دامپزشکان را با سختی های فراوان روبرو می کند، بنابراین جا دارد خدمات و حقوق این قشر زحمتکش با نرخ مناسبی افزایش داشته باشد تا شأن این قشر زحمتکش به نحو مطلوب حفظ شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کل بودجه سازمان دامپزشکی افزایش یابد تا بتوانیم در بخشی نیز حقوق این قشر زحمتکش را افزایش دهیم، یادآورشد: جلوگیری از شیوع بیماری های دامی و کنترل سلامت دام از مسائلی است که دامپزشکان با زحمات طاقت فرسا برای سالم رسیدن محصولات دامی بدست مصرف کننده از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، بنابراین باید حقوق، امکانات و مزایای این قشر با توجه به شرایط سخت کاری شان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دامپزشک ها هزینه درمانی وزارت بهداشت را کاهش می دهند، گفت: اگر ما به دنبال طرح تحول سلامت هستیم، باید بودجه سازمان دامپزشکی را نیز افزایش بهینه ای دهیم.

پاپی زاده افزود: باید شأن دامپزشکان در کشور رعایت شود، زیرا این قشر نقش اساسی در زنجیره سلامت تولید دارند و از همین رو دامپزشک ها باید از منظر افزایش حقوق و امکانات خدماتی مورد نیاز مورد تامین قرار گیرد تا دامپزشکان بتوانند با یک سیستم مناسب در راستای حفاظت از بیماری ها دامی درصنعت دامداری به نحو مطلوب فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه افزایش بودجه سازمان دامپزشکی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: شأن دامپزشکان این قشر زحمتکش باید حفظ شود، زیرا دامپزشکان در صف های نخست زنجیره تولید بهینه دام و مواد غذایی سالم قرار دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: افزایش حقوق و مزایای دامپزشکان با توجه به اینکه زحمات بسیاری برای سالم بودن سلامت تغذیه در جامعه می کشند، باید لحاظ شود و از همین رو امکانات دامپزشک نیز برای خدمات رسانی بهینه تر باید در کشور افزایش یابد تا این افراد بتوانند با آرامش به صنعت دامداری در کشور خدمت کنند.
 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
1
اصولا این صنف دامپزشکی کاری برای خودش و اعضایش نمیکنه، رفت و آمد روسا هم همیشه جناحی و سیاسی بوده، به زبان عامیانه دست این نماینده درد نکنه ولی با حرف چیزی حل نمیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
1
دست شما درد نکنه یکی ازمون دفاع کرد
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
2
مرسی از این نماینده دانا.
والا از این بی غیرتای دامپزشک بالا دستی گردن کلفت صندلی دوست که دودی بلند نمیشه بازم فهم این نماینده رو ایول...
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
1
یعنی بودجه سازمان دامپزشکی افزایش پیدا کنه شان دامپزشکان رعایت می شود
آیا واقعا این افزایش بودجه سازمان دامپزشکی برای دامپزشکا سودی داره و از این وظعیت بدتر از کارگری هم بیرون می یان
یا این افزایش بودجه به نفع اطرافیان نشون تو سازمان دامپزشکی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
درود بر این نماینده گرامی دقیقا موضوع مهمی در خصوص پیشگیری از بیماریهای مشترک را با افزایش بودجه دامپزشکی بیان نمودند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
این نابرادر ی که بانام واکسیناتور خود را معرفی کرده ودامپزشک را بیغیرت خطاب نموده معلوم می شود که خیلی ا........ و بی.......... تشریف دارند.زیب وزینت یک مجموعه به رعایت شان ومنزلت همدیگر را رعیت نمودتا دشمنان سوئ استفاده نکنند.
نظر شما
ادامه