کد خبر: ۳۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
با حضور اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی:
تصویب عملکرد بودجه سال 94 و پیشنهاد بودجه سال 95 سازمان، اصلاح دستورالعمل اجرایی انتخابات شوراهای استانی و بررسی اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی از مباحث مطرح در این جلسه بود ...
 
 

حکیم مهر - بیست و سومین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی بعد از ظهر امروز (27 تیرماه) در سالن جلسات ساختمان مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برگزار شد.

در این جلسه عملکرد بودجه سال 1394 و پیشنهاد بودجه سال 1395 سازمان نظام دامپزشکی به تصویب اعضای شورا شد.

لازم به ذکر است که هزینه کرد بودجه سال 94 این سازمان در 30 استان، 30 میلیارد و 300 میلیون ریال بود که 60% این بودجه صرف پرداخت حقوق، بیمه و مالیات 75 نفر از کارکنان این سازمان در سطح کشور گردیده است (میانگین سرانه خالص دریافتی ماهیانه کارکنان سازمان نظام دامپزشکی پس از کسر کسورات حدود 17 میلیون ریال بوده است).

اصلاح دستورالعمل اجرایی انتخابات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

درخصوص ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی تاکید کردند که مر این آیین نامه باید اجرا شود و بر اساس ماده 19، تنها سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی صلاحیت تهیه دستورالعمل لازم را دارند.

یکی از دغدغه های مطرح شده توسط اعضای شورای مرکزی این بود که کارفرمایان شأن دامپزشکی و مسئولین فنی را رعایت نکرده و حتی تعرفه ای که بر اساس ماده 18 آیین نامه نظارت بهداشتی تصویب شده را زیر سؤال برده اند که بایستی بر اساس قانون عمل شود.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iraq
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
کرمان وهرمزگان غایبند مثل همیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
آی کیو, مگه کرمان و هرمزگان تو شورای مرکزی عضو هستند که غایب باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
.......... و ......... به ترتیب اجرای نقش
نظر شما
ادامه