کد خبر: ۳۰۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی پیامی شهادت دکتر حجت الله نیک عزم یک از کارشناسان مجرب اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه که در حادثه تروریستی منطقه دالاهو به شهادت رسید را تسلیت گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در پیام «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور آمده است: شهادت همکار پرتلاش و مردم دار، زنده یاد دکتر نیک عزم موجی از اندوه و تأثر را در بین مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان دامپزشکی کشور ایجاد کرده است.

این پیام می افزاید: متأسفانه سازمان دامپزشکی یکی از مدیران شایسته و کارشناسان خستگی ناپذیر خود را از دست داد، ضایعه تلخ، ناباورانه و جبران ناپذیری که از خاطر مردم آن دیار و خاطره تاریخی این سازمان فراموش نمی شود.

در ادامه این پیام آمده است: دکتر نیک عزم هجده سال از عمر خود را صرف خدمت صادقانه و شبانه روزی به بخشی از هموطنان شریف منطقه غرب کشور کرد، جایی که بیشتر از هر جای این مملکت پهناور به خدمات دولتی نیازمند است.

این پیام تصریح می کند: با دلی اندوهگین مشیت خداوندی را گردن می نهیم و یقین داریم که این اتفاق عزم همکاران ما را در خدمت به مردم جزم تر خواهد کرد.

در انتهای این پیام آمده است: اینجانب ضمن پوزش از عدم امکان حضور، مراتب تسلیت، تأسف و تأثر خود و همکاران این سازمان را بابت این اتفاق ناگهانی خدمت خانواده معظم شهید و همکاران خدوم اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ابراز داشته و برای آن عزیز فقید رحمت و غفرات الهی و برای خانواده بزرگوار ایشان صبر، سعادت و سلامت را آرزو می کنم.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
سلام
آیا اعزام نماینده ویا مسئول ایثارگران سازمان (که خدا راشکر ندارید )امکان پذیر نبود
نظر شما
ادامه