کد خبر: ۳۰۶۳۶

سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیام هایی جداگانه، شهادت مظلومانه «دکتر حجت الله نیک عزم» را تسلیت گفتند.

متن پیام سازمان دامپزشکی کشور به شرح ذیل می باشد:

 

شهادت، اوج تعالی انسان است که اینک سعادت آن، شامل حال یکی از کارشناسان خدوم سازمان دامپزشکی کشور شده است.

شهادت جناب آقای دکتر حجت ا... نیک عزم از کارشناسان خبره اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در حادثه تروریستی اخیر در منطقه غرب کشور و مجروح شدن همکاری دیگر، آقای جاسم بختیارپور در این حادثه که کوتاه زمانی پس از مجروح شدن رئیس شبکه دامپزشکی زهک در شرق کشور به وقوع پیوست، موجبات تاثر فراوان آحاد خانواده بزرگ دامپزشکی کشور را فراهم کرد.

به یقین، تلاش مستمر دامپزشکان به عنوان خادمان خستگی ناپذیر عرصه بهداشت و سلامت عمومی به ویژه در مناطق محروم مرزی، مجاهدتی عظیم در راه رضای حق تعالی و در تداوم راه شهدا برای تامین بخشی از امنیت ملی یعنی امنیت و سلامت غذایی جامعه می باشد و بی شک شهادت در این راه، سعادتی عظیم است.

سازمان دامپزشکی کشور با محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت دکتر حجت ا... نیک عزم را به خانواده آن شهید گرانقدر، ملت بزرگ ایران و به ویژه همکاران شریف اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، تبریک و تسلیت عرض می نماید و از درگاه ایزد منان برای آن شهید گرانقدر، علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نماید.

 

متن پیام سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

شهـادت هنـر مردان خداست. "امام خميني (ره)"

 تأمين سلامت و امنيت غذايي جامعه، مرهون تلاش ها و مجاهدت هاي صادقانه افرادي است که با بکارگيري دانش و تعهد والاي خود، زمينه ي اطمينان و آسايش جامعه را فراهم مي نمايند . در اين راه ، دامپزشکان به عنوان بخش مهمي از زنجيره سلامت جامعه ، از طريق پيشگيري و درمان بيماري هاي دامي و کنترل بهداشت مواد غذايي خام دامي، به ايفاي نقش مؤثر در تأمين امنيت غذايي جامعه مي پردازند.

يقيناً، شهادت همکار گرامي،" شهيد دکتر حجت ا...نيک عزم" عضو سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران و از کارشناسان برجسته دامپزشکي استان کرمانشاه، در حادثه تروريستي اخير در غرب کشور، مصداق مجاهدت مظلومانه سربازان حوزه امنيت غذايي کشور مي‌باشد.

سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران ضمن محکوم کردن حوادث تروريستي اخير شهادت مظلومانه "شهيد دکترحجت ا... نيک عزم" را به خانواده آن شهيد و نيز جامعه بزرگ دامپزشکي کشور تبريک و تسليت عرض نموده، از درگاه ايزد منان براي آن شهيد بزرگوار، آرامش و غفران الهي و براي بازماندگان صبر و شکيبايي مسئلت مي نمايد.

رجاء واثق دارد تمامي نهادهاي امنيتي، انتظامي و قضايي کشور در اسرع وقت نسبت به شناسايي عاملان حادثه تروريستي اخير و مجازات آنها اقدام نموده و با برخورد قاطع از تکرار چنين حوادثي، پيشگيري شود.

سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران

 

 

نظر شما
ادامه