کد خبر: ۳۰۶۲۲
 
 

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی از جزئیات برنامه‌های آن سازمان برای گرامیداشت شهید دامپزشک حادثه تروریستی دالاهوی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، «دکتر محمدرضا صفری» دقایقی با رد هرگونه احتمال برخورد صنفی با مسئولان دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: از آنجا که پس از جلسه شورای اداری استان همکاران شبکه دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان به اتفاق نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو برای بازدید از یک استخر پرورش ماهی همراه می‌شوند، در کمین عوامل تروریستی قرار می‌گیرند و به مقام رفیع شهادت نائل می‌شوند.

وی درباره برنامه‌های سازمان نظام دامپزشکی برای تکریم جان باختگان این حادثه شوم تروریستی که برای همکاران دامپزشک رخ داده است، افزود: از آنجا که در ابتدا قرار بود مراسم تشییع فردا سه‌شنبه باشد، اما با توجه به حضور بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در کرمانشاه برنامه تشییع به ساعت ۱۱ امروز دوشنبه تغییر کرد، لذا امکان حضور مسوولان نظام دامپزشکی کشور در مراسم فراهم نشد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی اعلام کرد: جهت تکریم این شهیدان دامپزشک و گرامیداشت آنها، سازمان نظام دامپزشکی کشور به‌طور قطع در اطلاع‌رسانی‌های آتی همکاران دامپزشک را در جریان مراسم در حال تدارک قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است، بعد از ظهر دیروز در حالی خبر ترور فرماندار منتشر گردید که گفته می‌شد، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی هم به همراه فرماندار در این ماجرا آسیب دیده است. فلاحت‌پیشه از اعضای مؤثر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم است و سال‌ها است به‌عنوان استاد سیاست خارجی ارتباط نزدیکی با رسانه‌های این حوزه دارد. البته بر اساس گزارش‌های دریافتی وضعیت سلامت فلاحت‌پیشه مساعد است، اما فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورده و به بیمارستان منتقل شده است.

سیدفرزاد افضلی، مدیرکل شیلات استان کرمانشاه نیز دو گلوله خورده است و در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.

در این حمله دکتر نیک‌عزم، کارشناس اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه و فرزند شهید نیک‌عزم و کرمی راننده فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.

همچنین فرامرز اکبری فرماندار دالاهو، سیدفرزاد افضلی مدیرکل شیلات و جاسم بختیاری همراه فلاحت‌پیشه در این حادثه زخمی شده‌اند.
 
 
نظر شما
ادامه