کد خبر: ۳۰۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: تجهیز و توجه بیشتر به دامپزشکی می تواند کشور را از مخاطرات بهداشتی مصون نگه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر فتح الله حقیقی» معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در نشستی با «دکتر قاسم رضاییان زاده» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: در راستای سلامت و امنیت غذایی جامعه باید به اهمیت وظایف دامپزشکی واقف باشیم و تجهیز و توجه بیشتر در این زمینه می تواند کشور را از مخاطرات بهداشتی مصون نگه دارد.

دکتر حقیقی با اشاره به پردامنه بودن وظایف دامپزشکی در استان بوشهر افزود: دامپزشکی استان بوشهر در کنار پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین بهداشت مواد غذایی، در زمینه بهداشت آبزیان هم فعالیتهایی دارد که اخیراً در بحث واردات مولد میگو از کشور اکوادور، در شناسایی و تشخیص ویروس و کنترل بیماری و معدوم کردن محموله ها عملکرد قابل توجه ای داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر اذعان داشت: مجموعه دامپزشکی استان بوشهر با در نظر گرفتن فعالیتهای موجود نیاز به تقویت در زمینه های نیرو و تجهیزات دارد که امیدوارم این امر مهم با همکاری مسئولان استانی و کشور محقق شود.

در ادامه «دکتر قاسم رضاییان زاده» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور نیز گفت: استان بوشهر بخاطر وجود منابع آبزی پروری، یکی از استانهای مهم به شمار می رود که باید در این زمینه ساختار سازی لازم انجام شود و در صورت توجه بیشتر مسئولان استان و با استفاده از بودجه های ملی، تامین نیرو و تجهیزات لازم در دستور کار قرار گیرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
سلام
ای کاش زیر نظر یک وزارت خونه بودیم که این مسائل رو میفهمیدند که درد ما چیه، آخه وزارت جهاد کشاورزی رو چه به دامپزشکی.
نظر شما
ادامه