کد خبر: ۳۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی روز پنجشنبه با حضور در منزل همکار شیروانی که حین مأموریت دچار حادثه شد و متعاقب آن تحت عمل جراحی قرار گرفت، عیادت و از وی و خانواده اش دلجویی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، «دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی با سفر به شیروان و حضور در منزل سید علی حسینی از کارکنان شبکه دامپزشکی آن شهرستان که هنگام عزیمت به مأموریت واکسیناسیون دام های عشایر مستقر در منطقه گلیل دچار سانحه سقوط از ارتفاع شده و به دلیل مصدومیت شدید تحت عمل جراحی قرار گرفته است، سلامتی و شفای عاجل این همکار را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

در این دیدار که دکتر رمضانی معاون سلامت و دکتر بربند رئیس شبکه دامپزشکی شیروان نیز حضور داشتند، دکتر احمدی خطاب به این همکار سانحه دیده تصریح کرد: این حادثه یک بار دیگر سختی کار دامپزشکی را به همگان یادآور شد.

شایان ذکر است، به دنبال رخداد این حادثه برای همکار یادشده که در محروم ترین بخش استان و منطقه سخت گذر عشایری روی داد، وی به دلیل شکستگی سر از ناحیه پیشانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و 24 ساعت هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بود. با وجود شدت حادثه، به دلیل صعب العبور بودن منطقه، خودروی اورژانس با تأخیر زیادی به محل رسیده که در وخامت حال این همکار تأثیرگذار بوده است. با این حال، از نخستین ساعات وقوع حادثه، روند درمان وی از سوی رئیس شبکه دامپزشکی و فرمانداری شیروان پیگیری شد.

«سید علی حسینی» از کارکنان خدوم شبکه دامپزشکی شیروان با 7 سال سابقه کار دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی است که حین اعزام به مأموریت مایه کوبی دام ها و انجام وظیفه دچار حادثه و مصدوم شده است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
الانه که محیط زیست دستگیرش کنه...اون پوست اونجا اون بالا......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
این فاجعه نیست که ایشان با مدرک کارشناسی بفرستن مایه کوبی
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
ارزوی سلامتی برای همکار عزیز و سخت کو‌ش دامپزشکی دارم. بله همکاران ما هر روز با این حوادث دست و پنجه نرم. میکنیم و ولی روز به روز وضعیت مالی و کاریمون بدتر از دیروز میشه و واقعا من یه جورایی فکر میکنم دارم کم میارم. و هر روز هم به امید های. (که در اصل سرابه) به امید استخدامی تقریبا یه ده سالی میشه که از این طویله به اون طویله و از این کوه به اون کوه و جاهایی که تقریبا بدترین و سخترین جاهاست ما رو میفرستن.... امیدوارم درس شه.
از آقای دکتر احمدی هم بابت این تلاشهای جانانه شون بابت دفاع از حقوق دامپزشکی و عیادت و احترام به این عزیز واکسیناتور کمال تشکر را دارم. و با شناختی که از ایشون دارم مطمئن هستم تمام سعی ایشون در جهت شناساندن هر چه بیشتر این شغل مهم به جامعه و دفاع از حقوق اونه و امیدوارم به نتیجه برسه و بقیه مدیران استانهای دیگر هم از این کارها بکنن.
علی جان امیدوارم حالت هر چی زودتر خوب بشه چون طرح تب برفکیه نباس عقب بمونی داداش..... بله... .. .
سپاس حکیم مهر.
سید علی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
با سلام خدمت تمام دوستان وهمکاران گرامی که در مدت بستری بودنم به دیدنم اومدن ویا تلفنی ازم خبر گرفتن مخصوصا جناب دکتر احمدی و دکتر رمضانی وهمچنین دکتر بربند عزیز دیدار وصحبت کردن با شما ها باعث زنده شدن امید وتسریع بهبودیم میشود امیدوارم همچین حادثه های برای هیچ کدوم از همکارانم پیش نیاد وهمیشه سالم وسر حال باشید خواستم کمال تشکر رو از همه داشته باشم ممنون بابت زحماتتون
نظر شما
ادامه