کد خبر: ۳۰۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از راه‌اندازی بیمارستان دامپزشکی استان در بیرجند طی سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلفی مانند داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی و بخش‌های مختلف درمانی می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی بازدید کرد.

«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» در این بازدید از راه‌اندازی بیمارستان دامپزشکی استان در بیرجند طی سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلفی مانند داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی و بخش‌های مختلف درمانی است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان بسیاری از مشکلات دامداران استان حل می‌شود، افزود: سایر استان‌های مجاور نیز می‌توانند از ظرفیت این بیمارستان برخوردار شوند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: موافقت اصولی توسط دامپزشکی استان برای راه‌اندازی این بیمارستان صادر شده است و باید تمام استانداردهای لازم در این زمینه رعایت شود.

رفیعی‌پور ادامه داد: سرمایه ثابت برای راه‌اندازی این بیمارستان یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان و سرمایه در گردش آن نیز 600 میلیون تومان است.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی این بیمارستان هشت نفر به عنوان پرسنل مشغول به فعالیت می‌شوند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه متراژ بیمارستان دامپزشکی 320 متر مربع است، گفت: این بیمارستان در حاشیه پارک آزادی بیرجند واقع شده است.

رفیعی‌پور با اشاره به راه‌اندازی کارخانه داروسازی دامپزشکی، خاطرنشان کرد: این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی استان و توسط بخش خصوصی دامپزشکی راه‌اندازی می‌شود.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر یعقوب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
خدا قوت به آفای دکتر و همه همکاران
نظر شما
ادامه