کد خبر: ۳۰۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: بیشترین رضایتمندی مردم در بین دستگاههای دولتی از دامپزشکی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، صبح دیروز (جمعه) «مهندس فلاحتی» نماینده شهرستان های قاینات و زیرکوه گفت: خدمات دامپزشکی در کنترل بیماری ها و مواجه با بلایای طبیعی خوب عمل کرده و سبب رضایتمندی حداکثری مردم شده است.

وی ادامه داد: سخت گیری در حوزه بهداشت سبب تامین سلامت جامعه می شود، لذا دامپزشکی با پیشگیری از بیماری ها سبب شده تا مردم با اطمینان خاطر فرآورده های گوشتی را مصرف کنند.

مهندس فلاحتی به خشکسالی های چند سال اخیر استان اشاره کرد و اظهار داشت: در برخی از شهرستان ها باید رویکرد پرورش دام سبک را تغییر و به سمت شترداری سوق داد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر به پرورش و تولید گوشت ماهی شد.

در ابتدای این دیدار «دکتر رفیعی پور» مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در دو سال اخیر، از ارایه بیش از 10 طرح اقتصادی توسط دامپزشکی خبر داد و گفت: با توجه به نقش دامپزشکی در تولید و صادرات، بازوی اقتصادی مسوولان است.

در پایان «دکتر گوهری» رئیس دامپزشکی قاینات آماری از واحدهای دامی و واحدهای صنعتی شهرستان بیان کرد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
سلام
ممنون ازاین نماینده محترم و ولی جنابان دکترهای محترم دامپزشکی از نمایند ه محترم نتونستن بپرسن حالا دامپزشکی سهمش از بودجه سلامت چقدره .آخه تا کی.... بی فایده. یکم از وزارت بهداشتی ها یاد بگیرید.
سپاس از حکیم مهر
یک دامپزشک بخش خصوصی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
حرف ........ که مالیات نداره
نظر شما
ادامه