کد خبر: ۳۰۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مراسم تودیع «دکتر محمدرضا جوانمرد» و معارفه «دکتر سجاد قاسمی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی دلیجان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دلیجان، مراسم تودیع دکتر محمدرضا جوانمرد و معارفه دکتر سجاد قاسمی به عنوان سرپرست شبکه دامپرشکی شهرستان دلیجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، امام جمعه شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی، شهردار، ریاست جهاد کشاورزی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین ادارات و همکاران فعال بخش خصوصی دامپزشکی و تولیدکنندگان نهاده های دامی در شهرستان برگزار شد.

جلسه با تلاوتی چند از کلام الله مجید شروع و سپس مهندس میرهاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن هدف از گردهمایی فوق را تقدیر و تشکر از زحمات جوانمرد و همکارانشان در طی دو سال اخیر خدمتشان در شهرستان دلیجان اعلام کرد.

در ادامه، حجت الاسلام حاج اقا کرامتی امام جمعه این شهرستان در خصوص وظایف دامپزشکی و زحمات جوانمرد در مدت مسئولیت قدردانی کرد.

سپس جوانمرد ضمن تشکر از حضور عزیزان گزارش مختصری از عملکرد دو ساله شبکه را ارائه کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای همه حاضرین از همه همکاران و مسئولین حمایت جدی از سرپرست جدید شبکه را خواستار شد.

در ادمه قاسمی دقایقی کوتاهی به معرفی خود پرداخته و ابراز امیدواری کرد که با همکاری مجموعه دامپزشکی در بخش خصوصی و دولتی و همکاری دیگر نهادهای دولتی بتوانند خدمات ارزنده ای را در جهت بهداشت فراورده های خام دامی و سیاست دولت اجرا نمایند .

در پایان ضمن تشکر از جوانمرد به رسم یادبود هدایایی که توسط همکاران شبکه و بخش خصوصی تهیه شده بود به نامبرده اهدا و حکم سرپرستی قاسمی توسط معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی به ایشان اهدا شد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
اخ جون پتووووووو
نظر شما
ادامه