کد خبر: ۳۰۲۶
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
از اهداء این شماره نشریه جامعه دامپزشکان به همکاران ارجمند و عموم مردم و بویژه پزشکان همکار شرم دارم! تصویر موهن نقش بسته روی جلد این نشریه که توهین آشکار به ساحت دامپزشکان و ریاست محترم سازمان دامپزشکی و غیرقابل توجیه است و مطالب سراسر ناشایست این نشریه در انتقاد از رئیس قبلی سازمان دامپزشکی که مع‎الاسف وی را گردنکش و سازمان دامپزشکی را (شهر هرت) نامیده و کاملاً سیاق و مشی جناب آقای دکتر آل‎داود (سردبیر محترم) در نشریه دامپزشک بار دیگر در قالب این نشریه مشاهده می‎شود چه جای دفاع دارد؟...
mlletwr

حکیم مهر -  شماره جدید فصلنامه جامعه دامپزشکان ایران با تأخیر زیاد سرانجام منتشر شد.

در این شماره که با حذف هیأت تحریریه و سردبیری دکتر آل داود همراه بوده ادبیاتی موهن نسبت به رئیس قبلی سازمان دامپزشکی بکار رفته و روی جلد نیز تصویری توهین‏آمیز نقش بسته است.

در پی انتشار این فصلنامه ، مدیر مسئول حکیم مهر در نامه به رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران خواستار عذرخواهی این تشکل از جامعه بزرگ دامپزشکی کشور شد.

 دکتر نبی پور - رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران

 

متن نامه دکتر محمد لطفی‎زاده خطاب به دکتر ناصر نبی‎پور به این شرح است :

 

جناب آقای دکتر ناصر نبی‎پور

رئیس محترم هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران

سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‎رسانم با کمال تأسف شماره (پاییز و زمستان 88) فصلنامه جامعه دامپزشکان را که با تأخیر و در مردادماه 1389 منتشر شده ملاحظه نمودم و از اهداء این شماره نشریه جامعه دامپزشکان به همکاران ارجمند و عموم مردم و بویژه پزشکان همکار شرم دارم! تصویر موهن نقش بسته روی جلد این نشریه که توهین آشکار به ساحت دامپزشکان و ریاست محترم سازمان دامپزشکی و غیرقابل توجیه است و مطالب سراسر ناشایست این نشریه در انتقاد از رئیس قبلی سازمان دامپزشکی که مع‎الاسف وی را گردنکش و سازمان دامپزشکی را (شهر هرت) نامیده و کاملاً سیاق و مشی جناب آقای دکتر آل‎داود (سردبیر محترم) در نشریه دامپزشک بار دیگر در قالب این نشریه مشاهده می‎شود چه جای دفاع دارد؟

از مطالب بی ربط این نشریه که باید به دامپزشکی بپردازد – همانطور که از نامش پیدا است-  نظیر نامه مرحوم جناب شهریار به انیشتین در 3 صفحه و مطالب کودکانه در صفحات متعدد که شأن آن در حد (کیهان بچه‎ها) و نه نشریه جامعه دامپزشکان است و مطالب تاریخ گذشته (نظیر نامه اعتراض‎آمیز نسبت به انتصاب مهندس علی‎آبادی) و عبارات توهین‎آمیز سردبیر محترم در جسارت به حضرت علی علیه السلام در سرمقاله که با کمال تأسف و گستاخانه به آن امام عزیز نسبت ناروای (کمر خم نمودن زیر بار مشکلات خلافت) داده و البته از سردبیر محترم که سابقه دست‎اندازی ناآگاهانه و حتی متعمدانه به مباحث دینی دارند بعید نیست و نیز عدم اشراف سردبیر محترم به ساختارهای کشور و اشتباه گرفتن فرهنگستان علوم با فرهنگستان زبان و ادب فارسی و اشکالات متعدد ویرایشی و تایپی و حتی درج اشتباه عنوان جامعه دامپزشکان ایران روی جلد و همچنین درج نام مدیرمسئول غایب (جناب آقای دکتر محمدی) که قاعدتاً نظری بر نشریه نداشته و مسئولیتی هم نمی‎پذیرند علیرغم مصوب هیأت مدیره قبل در تعویض نام مدیرمسئول و یا ایراد اتهامات متعدد به مسئولین سازمان دامپزشکی در مطلب (از ما بهترون در سازمان دامپزشکی) که بگذریم، ادبیات بکار رفته در مطالب انتقادی این نشریه را باید چگونه توجیه نمود؟ آیا این شأن قدیمی‎ترین تشکل دامپزشکی کشور است؟! آیا بدین شکل باید از ساحت دامپزشکی و عظمت و حرمت دامپزشکان دفاع کرد؟

اینجانب در صدد دفاع بدون قید از سازمان دامپزشکی یا هر تشکل دیگر نبوده و نیستم و نقد را ابزاری جهت پیشرفت می‏دانم اما از تهمت ، بدگویی و دروغگویی و توهین نسبت به هر شخصیت حقیقی یا حقوقی در دامپزشکی تبری می‎جویم و امیدوارم جامعه دامپزشکان ایران برای حفظ شأن خود و جامعه دامپزشکی کشور ضمن عذرخواهی از درج تصویر موهن روی جلد و ادبیات ناشایست و توهین‏آمیز بکاررفته مطابق صلاحدید از اشخاص حقیقی و برابر وظیفه از جامعه بزرگ و معزز دامپزشکی کشور، از تکرار اینگونه اقدامات که موجب وهن دامپزشکان است جداً پرهیز نماید.

دکتر محمد لطفی‎زاده

مدیر مسئول نشریه حکیم مهر

 

تصویر روی جلد فصلنامه جامعه دامپزشکان ایران

نوشته زیر تصویر : تب برفکی رئیس سازمان دامپزشکی را عوض کرد!!!

 

با پوزش از بینندگان محترم حکیم مهر بویژه دامپزشکان عزیز و محترم به دلیل انتشار این تصویر

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
من 12 سال در روزنامه کار کرده ام کارتان خیلی بد است .اقای دکتر ال داوود ؟؟!!!من هم شرم می کنم ...
حسین
|
-
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
بسیار جالبه این همه جامعه دامپزشکی دارند زحمت میکشند که جایگاه اجتماعی دامپزشکی رو بالا ببرند و در مقابل توهین های خواسته و ناخواسته جلوگیری و دفاع کنند ان وقت افرادی میان با نام دامپزشکی به دامپزشکی اینطور توهین می کنند.

هر چه بگندد نمکش میزنند / وای به روزی که بگندد نمک
رضا ترابی
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
سلام... واقعا شرم آوره! متاسفانه قلمها را دست کسانی داده اند که از آن به عنوان تیشه استفاده می کنند برای قطع ریشه دامپزشکی!
دکتر سمپاتیک
|
-
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
همه چیز واضح است.آنجاست که بدون شرح مناسب ترین است
استاد دانشکده دامپزشکی
|
-
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
واقعا متاسفم برای سید جاوید آل داود که هم دین را وسیله بازی و تمسخر گرفته و هم دامپزشک و دامپزشکی را. به امید روزی که ................................ آمین
شاید یک دوست
|
-
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
خبرها دیر بهت میرسه. یک هفته از چاپ این نشریه میگذره. عکس روی جلد هم بنظر من حاوی توهین نیست
کریمی
|
-
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
1
0
من نشریه را دیدم و جز حقیقت چیزی در آن نبود. به نظر میرسد که عصبانیت شما بخاطر زیر سوال بردن سازمان دامپزشکی است که شاید شما هم سری د‌ر آخور آنها داشته باشید.
شاید یک دوست
|
-
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
ظاهراً مافیای توزیع دارو (......) پشت این قضیه هست و منابع آگاه گفته اند که هزینه های چاپ این شماره را ایشان شخصاً متقبل شده اند و سفارش کاریکاتور و مطلب را به ........... داده اند.
شاید یک دوست
|
-
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
0
0
این عکس شما در بالای صفحه شبیه عکس {دکتر} آقامیری هست که تو سایت نظام موقع ابلاغ حکم میزنند. شبیهشم هستی.
خیلی دوست داری جای اون باشی؟؟؟؟
ها ها ها
دکتر امیر حسین خلجی
|
-
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
سلام
چرا تا موضوعی به نظر بعضی ها مشکل دار می رسه ربط میدن به مسایل دیگر.
دفتر دارو در چند سال اخیر خیلی مردم را اذیت کرده.
اقای دکتر لطفی زاده شما از قرار ارتباط خاصی دارید چون در استانه تعویض دکتر ویشته خبرش رو زدید که موضوع منتفی بشه والبته شد.
شما هم معلومه با کجا در ارتباط هستید چون الان دارید علنی حمایت می کنید.
{دکتر} ال داود خبر چین و پشت هم انداز نیست.حالا اگر کاریکاتور موهن چاپ میکنه بازهم بکارش بهتر از دوستان شما ست که علاقمند به جمع اوری اطلاعات و پرونده سازی هستند.
مطمین هستم نظر من رو هم علنی نمی کنید اما همین که خودتون بخونید کافیه.
حميد
|
-
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
نقد هم نوع سازنده دارد و هم نوع مخرب. اما توهين هيچ جايي در نقد ندارد و به نظرم ريشه در جاهايي ديگر دارد. اينكه نگارنده مقصودش رئيس سازمان بوده يا حتي مقامات بالاتر اهميتي ندارد، مهم اينست كه كل حرفه دامپزشكي زير سوال است!
همه به ياد دارند چند سال پيش كاريكاتور روزنامه ايران و اتفاقات بعد از آن را. بهر حال منظور آشكار كاريكاتور سازمان دامپزشكي است كه تاسف به حال اينهمه دكتر دامپزشكي كه چه در بخش دولتي و چه خصوصي از اين سازمان پروانه اشتغال به كار دارن! البته شخصا نقدهاي فني زيادي كه در مورد تب برفكي به سازمان وارد است را مي پذيرم اما رويه {دکتر} آل داود هم بر همه آشكار است،‌ حيف سمت هيت علمي دانشكده دامپزشكي دانشگاه تهران كه در اختيار چنين افرادي است كه قدر و منزلت ساير دامپزشكان را به آساني لگدمال مي كنند. شخصا از سازمان دامپزشكي كشور خواستار شكايت عليه اين نشريه مي باشم. سپاس از مقاله اقاي دكتر لطفي زاده و رعايت شرط بي طرفي ايشان
علیرضا کیهان‎پور
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
جناب آقای مهندس کیهان پور / مشاور محترم نشریه حکیم مهر : با سلام و سپاس از دقت نظر ویژه و نکته سنجی بجای شما در تذکر و ارشاد اشتباه تایپی متن - حکیم مهر

کجا دهد این باده ها کفاف مستی ما را
اگر برای رضای خدا قلم می زنیم و چراغ دل آشوب ما در این وادی می سوزد فتبارک الله الحسن الخالقین و گرنه اگر برای نفس اماره مطلب نوشتیم وای بر ما . . . !
اصلاح عبارت : خمر شدن - خم شدن (به متن خبر مراجعه شود)
با احترام
خاک پای کوی دوست 18/5/89
حسین
|
-
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
جاي تاسف فراوان براي جامعه دامپزشكان و هيأت مديره آن و بويژه شخص دكتر ال داوود كه فاقدهرگونه ....... و اخلاق حرفه دامپزشكي و روزنامه نگاري بوده و صرفا براي منافع ...... خود وعده اي ........ كه اموال ........ خود را طي سالها ...... دارو و دان و جوجه و هزاران خلاف ديگر كسب نموده و متاسفانه امروز در جايگاه ........................هستند و متاسفانه جز منافع ........ شخصي چه اقدام ارزشمندي براي دامپزشكي كشور داشته اند
همکار
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
پس از مدتها دم خروس هويدا شد. عصبانيت اقاي دكتر ال داوود كه سالها از طريق ....... افراد ......... كرده قابل درك است وگرنه هر انسان عاقلي ميداند در يك نشريه علمي -صنفي نگاه نقادانه و علمي اين نيست. با خواندن كامل نشريه ميتوان حدس زد دنبال چه ......... است؟
دكتر محمدي
|
-
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
اقاي دكتر ال داوود شما در پي مطرح شدن هستيد اما برخلاف بزرگان كه با كارهاي نيك و ماندگار مطرح ميگردند و از انجاييكه در كارنامه خود ظاهرا كار ارزشمندي نداريد .وآن اشتياق مطرح شدن شما را به سمت بي احترامي وتوهين وتهمت به ديگران به قصد طرح خود كشانده. شما را به تقواي الهي ورعايت عدل و انصاف و توجه بيشتر به اعمال خود و پرهيز از گناه كبيره كه همان اتهام و تهمت بوده و بنا به نص صريح كلام خداوند تبارك تعالي از قتل نفس هم سنگين تراست دعا نموده
ارادتمند
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
به عنوان دامپزشكي كه در بخش خصوصي كار ميكنم همواره بر سازمان نقد داشته ام اما تصوير ومتن نشريه جامعه دامپزشكي موجب بهت وحيرت وتآسف من شد و حتي فكر كردم برخي از نقدهاي گذشته ام بر سازمان به استناد همين سخنان امثال دكتر ال داوود بوده است و از خداوند بخشش ميطلبم اما اقاي دكتر ال داوود كه خود را فرهنگي و روشنفكر قلمداد ميكنيد توجه داشته باشيد كه در هيچ كجاي دنياي توسعه يافته توهين ،تحقير ،تهمت را نه نام نقد ميگذارندو نه انرا شجاعت و نه اساسا ان را سازنده ميدانند لذا اگر به قصد اصلاح نوشته باشي كه بيراهه رفته و اثار تخريبي دارد و نياز به توضيحات بيشتر نبوده وبه رفرانسهاي متعدد علمي دراين زمينه مراجعه نماييد .و اگر به قصد انتقام كه متاسفانه اينگونه به نظر ميرسد.مگر يك نشريه صنفي جايگاه انتقام فردي است در عين حال چه توهين وظلم وتحقيري به شما شده و يا منفعتي از شما قطع گرديده كه نشريه اعضا جامعه دامپزشكي را تريبون فردي كرده ايدآيا خو د شما امانتدار خوب ويا مدير خوبي براي يك نشريه كوچك هستيد كه ديگران را اينگونه ميكوبيد
همکار
|
-
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
آقای دکتر لطفی زاده در سازمان دامپزشکی مطرح است که شما بعد از اخراج از نظام دامپزشکی و جامعه دامپزشکان ایران در تلاش هستید که در روابط عمومی سازمان دامپزشکی مشغول به کار شوید. امیدوارم با این پاچه خواریهایی که به جدیت دنبال میکنید موفق شوید و سرتان بی کلاه نماند.
دکتر محمد لطفی‎زاده - مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
با سلام و احترام به (همکار) : با اینکه اینگونه اتهامات دروغین و بی اساس را قبلاً در آدرس http://hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=1983 پاسخ داده ام مجدداً تأکید می کنم مطلب شما از اساس کذب است. لطفاً این مشی را ترک فرمایید. بنده هیچگاه از سازمان نظام دامپزشکی اخراج نشده‎ام و از این سازمان استعفا کردم و تاکنون هیچگاه با جامعه دامپزشکان قرارداد همکاری هم نداشته‎ام! موضوع روابط عمومی سازمان دامپزشکی هم عاری از حقیقت و یک توهم است! امیدوارم در اظهار نظر خود از تشویش اذهان و دروغگویی به دور باشید!
دكتر رضايي
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
با تشكر فراوان از نشريه حكيم مهر و با گله فراوان از سازمان دامپزشكي كه تاكنون به اين بي حرمتي به ساحت دامپزشكي كشور واكنش نشان نداده به اعتقاد من كه سالها است به عنوان كلينيسين فارمهاي طيور كار ميكنم مشكل در ............. كه كارشان ..... بوده و در ........ نقش داشته و خود من شاهد فروش جوجه هاي سالمونلايي توسط اقاي ........ در سالهاي گذشته بوده ام ايشان چهره كاملا شناخته شده اي در اين زمينه هستند نياز به معرفي ندارند چرا شما اين همه به دكتر ال داوود ...... گير ميدين برين سراغ اصل ...........
حکیم مهر
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
با تشکر از اظهار نظرکنندگان محترم ... نشریه حکیم مهر به دلیل لزوم حفظ حرمت کلیه افراد و پرهیز از ایراد تهمت یا انتشار اتهام اثبات نشده مجبور به تعدیل برخی نظرات است. امید است در ارسال نظرات به عدم توهین، عدم ایراد اتهام و غیره که جای آن مراجع ذیربط است توجه فرموده و از ارسال اینگونه نظرات پرهیز نموده و درباره اصل موضوع خبر اظهار نظر فرمایید. با تشکر
دکتر رشیدی
|
-
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
با سلام / اقدام جامعه یقیناً ناپسند و مایه تأسف بوده و همانطور که در نامه نوشتم نیازمند عذرخواهی است. در مورد وکیل و وصی که ظاهراً شما وکیل شده اید! در مورد هر تخلفی که البته هر جایی ممکن است همانطور که در فراز پایانی نامه و در یکی از کامنت ها توضیح داده ام هم مدافع تخلف نیستم و هم مرجع رسیدگی به تخلف را جای دیگری غیر از این نشریه و بخصوص فصلنامه جامعه دامپزشکان می دانم. اگر تخلفی در سازمان دامپزشکی (آنطور که در نشریه جامعه منتشر شده و نظر دکتر آل داود این است) رخ داده باید به مراجع ذیصلاح شکایت کنند نه اینکه با زبانی ناپسند و دون شأن دامپزشکان و با زبان دور از ادب بتازند. جامعه دامپزشکان که ستاره های درخشانی را به کشور تحویل داده جای اینکارها نیست. شما هم اگر مدارکی در اختیار دارید بجای آنکه از طریق ایمیل آنرا رد و بدل کنید(!) بهتر است در اختیار مراجع ذیصلاح بگذارید که این به صواب و درستی نزدیکتر است. مجدداً تأکید می کنم کار دکتر آل داود در انتشار این فصلنامه و بخصوص عکس روی جلد که توهین به همه دامپزشکان است جای دفاع ندارد. والسلام. دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

جناب اقای دکتر حمایت شما ازمتخلفین و .......... که ..... را تبدیل به محفل خودمانی ها و عرصه قانون گریزی نموده و سموم سر طانزا را بطور انحصاری وارد و بر علیه افشاگران ........... پرونده سراسر کذب تعزیراتی و امنیتی تشکیل میدهند دو علت بیشتر نداردکه یا بی اطلاعی شما از حقایق است یا وا بستگی شما به مدیران متخلف سازمان. در صورت نیاز به مدارک متقن موید تخلفات اقایان با ایمیل بنده تماس بگیرید و اقدام مثبت جامعه را تخطئه ننمایید زیرا اقایان نیاز به وکیل و وصی ندارند
دكتر دامپزشك
|
-
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۸
0
0
چند سالي است كه دامپزشكان به جان هم افتاده اند و نتيجه ان طرحهاي بهره وري و دامپروري بوده. چه بخواهيم و چه نخواهيم سازمان دامپزشكي متولي اصلي براي هدايت دامپزشكي و حرفه دامپزشكي در مسير پر ازمشكل كنوني است و همه از جمله خود {دکتر} آل داوود نيز اين انتظار را دارد. از سازمان نظام دامپزشكي و جامعه دامپزشكي انتظار ميره در نشستهاي دوستانه سازمان رو كمك كنند . در عين حال ملاك حركت نادرست همان شروع كننده اوليه ميباشد اما خدايش تا كنون نديده ام سازمان دامپزشكي در سايت و يا مجله سازمان شروع كننده باشد. در خبرهاي سايت سازمان چند وقت قبل اومده بود رياست سازمان رفته در جمع جامعه دامپزشكي. خوب اگر مشكلي بود همون جابه وي ميگفتيد. مگر اينكه بگييم قبلي رو قبول نداشتيم اين رو هم قبول نداريم. خوب اين بي انصافي نيست؟ چون اگر قبول داشتيم رياست جديد مدير و مدبر و اخلاقي است خوب نياز به چنين كاري نبود. حال اگر بگيم نه قبلي نه فعلي نه بعدي را قبول نداريم عين خودخواهي است و خودخواهي شروع انحراف و تباهي است. اخرش هم معلومه حذف دامپزشكي
حمید
|
-
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
واقعا برای {دکتر} آل داوود متاسفم. این کاریکاتور دستاویز و وسیله خنده همکاران شاغل در معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت شده. سازمان ما به اندازه کافی دشمن و مشکل داره . لطفا کمی با تامل قلم بزنیم. عاشق حرفه دامپزشکی.
دكتر موسوي
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
ضمن انتقاد فراوان به رياست قبلي سازمان دامپزشكي به همكار محترمم اقاي دكتر ال داوود جند تذكر دوستانه دارم. شمادر همين شماره نشريه ميگويي در جوامع متمدن محور حركت و گفتگو قانون است و خروج از ان را گردنكشي عنوان و عده اي را به ان متهم كرده اي عزيزم ماده 8 فصل چهارم قانون مطبوعات و موادي از قانون مجازات اسلامي و قوانين مدني كشور به صراحت عمل شما را خلاف و مستوجب مجازات ميداند .اكنون سندي آشكار خروج از قانون و به اصطلاح خودتان گردنكشي از خود بجا گذاشته ايد شايسته است ضمن عذر خواهي پايبندي خودتا ن را به همان رفتار جامعه مدني نشان داده و گرنه با هزار استدلال قابل توجيه نيست
شاید وقتی دیگر
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
همکاران عزیز بیخیال!!! همشون مثل هم هستن مهم اینه که پست بگیرن حالا چه ....... باشه، چه ........، چه ....
سیاه بازیه ....... و ...........رو خیلی ها می دونن
حالا هم ....... هیات مدیره ...... شده و چند جای دیگه مشغوله، هم ....... که رفته .... و البته با حفظ سمت، رییس ....... هم هست و حقوق چندگانه داره و البته جاهای دیگه هم کار خصوصی داره. (هر چند، هر وقت خواستیم ایشونو ببینیم میگن شبها میان!!! قراره ساعت کاره ........ عوض بشه!!!)
البته انصافا آدم هاش هستن که خبر را رو بدن بهش، اونم که در طول روز ....... نبوده، با حرف اونا تصمیم میگیره. پس پول و پست از کار مردم مهمتره. هر کی هم میره .....داد و بیداد کنه، واسه اینکه صداشو بخوابونن، سریع یه نفرو از کارمندها رو متهم میکنن، تقصیر ها رو میندازن گردنش. ....... رو هم همه میدونن چه خبره.
و باز هم، پس به این آدمها امیدی نداشته باشید.
حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
با سلام . ضمن تشکر از ابراز نظر بینندگان محترم حکیم مهر. برخی نظرات اخیر طرح اتهاماتی علیه سردبیر محترم فصلنامه جامعه دامپزشکان ایران بوده است. از آنجایی که این همان رویه نادرستی است که حکیم مهر از آن پرهیز می‎کند لذا از انتشار اینگونه کامنت ها معذوریم! از اینکه در مورد اصل موضوع اظهار نظر می فرمایید و از طرح اتهام به اشخاص پرهیز می نمایید سپاسگزاریم.
سلیمی
|
-
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
......... این ....... نيست ......و ... است و ....... ايشان در دادگاه مطبوعات و ....... جهت ....... و آمادگي براي انتشار ........ واقعيت غير قابل انكار است نه اتهام. چون شاكيش بنده بودم مدارك هم موجود است ولي دكتر لطفي زاده جرات اظهار نظر عليه اربابش را ندارد
مسئول فنی
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
اقای دکتر لطفی زاده
با سلام
ضمن قبول نادرست بودن چاپ کاریکاتور روی جلد .لازم است از تغییر رویکرد جامعه دامپزشکان در انغکاس واقعیات جامعه وبخش خصوصی ودرامد بالای تعداد زیادی از دامپزشکان بخش دولتی وتحقیر همکاران بخش خصوصی تقدیر نمایم اقای دکتر لطفی زاده حمایت از قدرت وبخش دولتی افتخار نیست ایا براستی شما همکاران و دوستان بیکار خود را نمی بینید وفاصله انها را با پرسنل سازمان نمی بینید .در خاتمه یاداوری می کنم اگر مطالب دکتر ال داوود کذب باشد قابل پیگیری است .و لازم نیست شما با تخریب ایشان قضاوت کنید.بی شک سکوت افراد مخاطب ایشان نمایانگر صحت مطالب ایشان است .
كامران افشار پاد
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۹
0
0
مي گويند روزي ديوانه اي از افلاطون تعريف مي كرد و او مي گريست دليلش را خودتان مي دانيد همين كه دکتر ........ با سوابق مشعشع خود از آل داوود دفاع كرد براي تنبيه او كافيست. من ديشب در شوراي هماهنگي دامپزشكان با حضور بسياري از پيشكسوتان موضوع را شنيدم و متاثر شدم. جوان عزيز دكتر آل داوود به كجا چنين شتابان ؟؟ نكند به ..........؟؟؟؟؟؟
کارشناس سازمان دامپزشکی
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
تیغ دادن در کف زنگی مست
به که آید علم ناکس را بدست
بشری
|
-
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
آقای دکتر لطفی زاده
ضمن اظهار تاسف عمیق، از جنابعالی که واقف به تعصب شدید شما به دامپزشکی هستم سپاسگزارم
- يك دوست
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
دكتر ال داوود عزيز خدايي و وجدانا اگر كس يا كساني از شما شاكي بود و شكاياتش در تمام مراجع قانوني كشور( همان قانوني كه عدم پايبندي سازمان به ان را گردنكشي ميگوييد) ردشد و بر عكس خود او متهم و مجازات شد ان وقت بيايد تصويري موهن و زشت با اتهامات ناروا از شما در مجله اي بگذارد جه احساس و قضاوتي خواهي داشت؟ ايا انرا نقد سازنده ميداني؟ پاسخ به اين پرسش مرز صداقت و راستي با كژي و نادرستي است
دكتر رضايي
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
سالهاي دور كه وارد دانشكده دامپزشكي شدم و پس از فراغت از تحصيل آن وقتها كسي دامپزشكي را نمي شناخت لذا گاهي از سرناداني به ساحت حرفه دامپزشكي و شخص دامپزشكان توهين ميشد ان وقتها در جامعه دامپزشكي گرد هم مي امديم فكر راهكاري براي موضوع ميگشتيم اكنون با تعجب ميببينم تصويري موهن از ....... سازمان در پشت ميز در مجله جامعه ذامپزشكان ايران نقش بسته است. حرمت امامزاده به متولي است حال اگر فردا دامپزشك وحرفه دامپزشكي در ساير رسانه هاي ملي و رسانه هاي ساير صنوف مورد اهانت واقع شد جامعه دامپزشكان چه پاسخي دارد و چه كار خواهد كرد؟
خلج
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
مايه تاسف است افرادي كه ...... مطرح كردن خود را به هر قيمتي دارند در بين جامعه محترم دامپزشكان نفوذ كرده اند.افرادي كه هدفشان فقط تخريب و ....... از افراد دولتي وخصوصي بوده است. و متنهايشان توسط شريكاني (از جنس خودشان) كه داراي انواع پرونده در محاكم هستند نگاشته مي شود. آنقدر شباهت در متن وجود دارد كه معلوم است چه كسي براي {دکتر} آل داوود نوشته است . نويسنده معلوم است ولي به چه بهايي .......؟؟؟؟
اختیارزاده
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
اين شيوه نگارش در سازمان دامپزشكي شناخته شده است و همگان مي دانند كه دو شريك قديمي ....... و ........ با اين روشها بزرگ شده اند. اميدوارم واحد حقوقي سازمان دامپزشكي با قدرت عليه ايشان شكايت كنند (كه اينكار انجام خواهد شد) و لي مي دانم بازهم ........ واسطه هايي براي رضايت طلبي در استين دارد.
مسئول فنی
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
0
0
جناب اقای دکتر خلج/بشری/رضایی/افشار پاد/اختیار زاده
همکاران محترم شاغل در سازمان دامپزشکی کشور
ایا دامپزشکی کشور فقط منحصر به سازمان دامپزشکی است که هر موقع به منافع شما (بخاطر دریافت حقوقهای ........)لطمه وارد شود انتظار دارید کل صنف از سازمان دامپزشکی دفاع نمایند ایا تاکنون از خود پرسیده اید در شرکتهای دارویی با مسئولین فنی خانم(با حقوق 400000تومان) چه برخوردی صورت میگیرد ایا براستی شما که مسئول هستید اینگونه واکنش نشان می دهید ایا اگر این همکار دامپزشک دختر شما بود باز بی تفاوت بودید لطفا سری به بخش دارویی بزنید تا تفاوت برخورد با مسئولین فنی وسرمایه داران را متوجه شوید بعد از عظمت دامپزشکی صحبت کنید براستی وقتی دامپزشکی عظمت پیدا می کند که همه دامپزشکان در رفاه نسبی ودارای احترام بوده نه فقط پرسنل سازمان دامپزشکی
گلچین
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۱
0
0
خطاب به اون کسی که خودشون رو (شاید یه دوست )معرفی کردند: انصاف نیست این قدر به خاطر خودت و ...... بی ادبی کنی. ای کاش ایمیلت رو می نوشتی تا می نوشتم ............... .فقط این رو بتون بگم که ......... هستی و مطمئنا خودت هم .......... داری. من هم تو بی طرفی دکتر لطفی زاده شک دارم و با بسیاری از کارهاشون تو سایت و اطلاع رسانی مخالفم اما قرار نیست به ایشون بی ادبی کنم.
دكتر احمدي
|
-
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
0
0
اعضا محترم هيئت مديره جامعه دامپزشكي و جناب اقاي دكتر ال داوود به عنوان دامپزشك و جامعه دامپزشكي ايا براي نشريه مطا لب مهمتري نداشتيد؟ اين مطالب چه دردي از دامپزشكي را دوا ميكند در حاليكه انواع محدوديت ها و مشكلات براي صنف در حال ايجاد است غير از انكه اين مطالب آن را تشديد ميكند ؟ به خواننده اينگونه الغا ميشود كه موضوع بيشتر علاقه فردي و كاري اعضاءمحترم و اقاي دكتر ال داوود است نه انبوه دامپزشكان گرفتار
باران
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
0
0
دامپزشک بدبخت از همه طرف باید بکشه . . .
سعيد متولي
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
0
0
مفهوم اين كاريكاتور كه بسيار ساده است. جرا اينقدر پیچیده اش كرديد. گاو تب برفكي جاي ....... نشسته كه ........ را عوض كرده نه آنكه جاي ......... بنشيند. ............ هنوز نيامده. چرا براي سرپوش نهادن به موضوعات مهم داخل مجله يك كاريكاتور را بهانه كرده ايد؟
همکار
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
0
0
آقای دکتر لطفی زاده ، به نظر من شما به علت عصبانیت از دکتر آل داوود چشم خودتون را به روی حقایق یستید، آتش این غرض ورزی شما به حدی شعله ور است که عدالت را رعایت نمی کنید. اینجانب با آگاهی کامل از تمام جزئیات کشیدن این کاریکاتور، به شما اطمینان می دهم منظور از کشیدن آن گاو استعاره از ریاست سابق سازمان نبوده است و کاریکاتور آن گاو در معنای واقعی خود نماد تب برفکی بوده است. به شما همکار گرامی توصیه می کنم به جای فرافکنی و دشمنی عمدی با دکتر آل داوود به فکر بیان و ارائه راه حل معزلات دامپزشکی باشید. من به خوبی از روحیات حضرتعالی آگاهم چراکه در دانشکده دامپزشکی به مدت 4-5 سال از نظرات شما استفاده میکردیم! به نظرم توهین به اساتید با این سن و سالی که شما دارید اصلا زیبنده شما نیست. با احترام .
دکتر حسین حمیدی نجات
|
-
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۳
0
0
ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم
دکتر فرهادی
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
0
0
.......... اینقدر به خودت فشار نیار ....میخوریا
مگه {دکتر} ال داوود کاری با تو کرده که اینهمه دلت پره خوشگله
دكتر غديري
|
-
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
0
0
به عقيده من در اين كاريكاتور به دامپزشكان توهين نشده است.
معلم
|
-
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
0
0
سلام.من نه دکترای اینطرف رو میشناسم و نه دکترای اونطرف.
فقط یه معلمم که برای اولین بار وارد سایت شما شدم.قرار بود به دانش آموزا معرفی کنم.ولی اظهار نظر ها رو که دیدم پشیمون شدم:خجالت میکشم از ادبیات بخشی از جامعه پزشکی................... .
نظر شما
ادامه