کد خبر: ۳۰۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرماندار بجنورد در دیدار مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی رسانه های ارتباط جمعی در رخداد اخیر تب برفکی، عملکرد آن ها را غیرمنطقی و نادرست توصیف کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، «موسی حاجی زاده» با بیان این که فعل ذاتی رسانه ها باید حرکت به سوی کاهش بحران و تنش باشد، گفت: در مسئله تب برفکی رسانه ها با اخبار و گزارش های خاص و تیترهای غیرمنطقی به نوعی زیاده روی کردند و این عملکرد آن ها به تحریک دامداران و تشویش جامعه منجر شد.

وی با افزودن این که رسانه ها نباید تلاش دستگاه های خدمات رسان را نادیده بگیرند، تصریح کرد: لازمه پیشرفت جامعه، تعامل و همکاری دوسویه مردم و دستگاه هاست.

مقام عالی دولت در بجنورد همچنین تدابیر دامپزشکی در مهار شیوع تب برفکی در این شهرستان را ستودنی خواند و خاطرنشان کرد: ما در تخصیص اعتبارات به دستگاه هایی که در حوزه سلامت جامعه فعالیت دارند، نگاه ویژه داریم.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی نیز در دیدار فرماندار مرکز استان که در ادامه دیدارهای وی با مقام های عالی دولت در شهرستان ها انجام شد، با قدردانی از نگاه مثبت استاندار، فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان به مجموعه دامپزشکی و شرح وظایف و خدمات آن گفت: اگر مساعدت مالی این افراد نبود، در قضیه تب برفکی دچار ضرر و زیان بیشتری می شدیم.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» با افزودن این که شیوع هر بیماری در ذات خود ماهیت بحرانی دارد، تصریح کرد: در این نگاه، همه مسئولان یک منطقه باید آمادگی لازم را برای مدیریت به موقع اوضاع دارا باشند.

وی تصریح کرد: در جوامع پیشرفته نگاه ویژه ای به بخش دامپزشکی می شود که در نتیجه شاهد هستیم بسیاری از هزینه های درمان در حوزه انسانی کاهش می یابد.

در این دیدار که «دکتر رحیمی» رئیس شبکه دامپزشکی بجنورد و «دکتر اسدی» رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل نیز حضور داشتند، درباره اعتبارات تخصیصی به دامپزشکی این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان خراسان شمالی با دارا بودن بیش از 260 هزار رأس گوسفند و بز و حدود 9300 رأس گاو و گوساله، 13 درصد جمعیت دام سبک و 17 درصد دام سنگین این استان را در خود جای داده است.

 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
سلام
ممنون از اقای دکتر احمدی بابت دفاع از دامپزشکی. چون که واقعا بچه های واکسیناتور در این طرح سختی های زیادی دیدن و خدارو شکر تا حودود زیادی این بیماری کنترل شد. فقط از اقای احمدی خواهشمندم بچه ها رو فراموش نکنن.
حکیم مهر مثل همیشه کارتون بیسته.... خسته نباشید...
نظر شما
ادامه