کد خبر: ۳۰۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با بیان اینکه هیچ کوتاهی در حفظ و نگهداری حیوانات باغ وحش صورت نگرفته است، گفت: حیوانات داخل این مجموعه از شرایط خوب نگهداری و تغذیه مناسب برخوردار هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر ابراهیم توکلی» در خصوص وضعیت باغ وحش خرم‌آباد اظهار داشت: در همه جای دنیا بخش خصوصی متولی اصلی باغ وحش است و دامپزشکی لرستان به اجبار این وظیفه را بر عهده گرفته است.

وی با تاکید به اینکه هیچ کوتاهی در حفظ و نگهداری حیوانات باغ وحش صورت نگرفته است، گفت: حیوانات داخل این مجموعه از شرایط خوب نگهداری و تغذیه مناسب برخوردار هستند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تلف شدن برخی از حیوانات در باغ وحش را امری طبیعی و عادی دانست و بیان کرد: دامپزشکی لرستان با تمام وجود و بضاعت از حیوانات نگهداری کرده است.

این مسؤول در ادامه درخصوص غیراستاندارد بودن باغ وحش افزود: در زمان احداث و حین ساخت باید نظارت‌های لازم صورت می‌گرفته است که این ایراد متوجه دامپزشکی نیست.

لازم به ذکر است که متولی باغ وحش خرم‌آباد در سال‌ ابتدای احداث آن شهرداری بوده است که بعد از 91 دامپزشکی این وظیفه را به عهده گرفته است.
 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
سلام از اقای ابراهیم توکلی سوال کنید ایا باغ وحش کاسیت خرم اباد جای نگهداری حیوانات وحشی است یا نه محل نگهداری گله ای سگ وپرورش برای فروش انها لا اقل میرن برای بازدید درمان پیشکش لطفا شعار ندین ضمنا دوستان در اداره محیط زیست فقط این جمله رو میگن باغ وحش باید تعطیل بشه وجدانا خودتون قضاوت کنید اصلا از طرف همکاران محیط زیست از باغ وحش لااقل ماهی یکبار بازدید به عمل میاد دوستار حیات وحش
نظر شما
ادامه