کد خبر: ۳۰۱۹۶
 
 

دو هزار و 150 کیلوگرم ماهی قزل آلای قاچاق در مازندران کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده اتحادیه پرورش‌دهندگان ماهی سردآبی مازندران گفت: افرادی سودجو که شبانه بیش از 2 هزار و 150 کیلوگرم ماهی قزل آلا را در خودروهای غیرمجاز و فاقد مجوز حمل وارد استان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 «امیر حیدرپور» با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی و دامپزشکی پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ورود ماهی های قاچاق به بابل، دو دستگاه کامیون را در روستای قادیکلای این شهرستان توقیف کردند، افزود: محموله‌ها به یکی از مراکز فرآوری بابلسر برای انجام آزمایشات لازم ارسال شد تا درباره آلودگی این محموله آزمایش شود.

وی گفت: مقدار زیادی از ماهیان این محموله زنده و مقداری نیز تلف شده بودند که ماهیان تلف شده قرار بود در بازار ماهی عرضه شوند.

حیدرپور با بیان اینکه این دو محموله از استان‌های خراسان شمالی و جنوبی وارد استان شده بود افزود: برخی افراد از استان‌های همجوار، بار را بدون گواهی حمل و مجوزهای لازم به استان حمل می‌کنند و سبب انتشار آلودگی می‌شوند.

وی گفت: در حالیکه مازندران رتبه نخست تولید قزل‌آلای کشور را دارد؛ ورود این ماهیان به مازندران غیر از مشکلات زیست‌محیطی، سبب ضرر و زیان اقتصادی برای پرورش‌دهندگان استان نیز می‌شود.
 
 
نظر شما
ادامه