کد خبر: ۳۰۱۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن ابراز رضایت از عملکرد این دستگاه در کنترل مطلوب رخداد اخیر تب برفکی، از مجموعه اقدامات این حوزه به ویژه صیانت از سرمایه دامی و پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک قدردانی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی، «سید علی اکبر پرویزی» خطاب به مدیرکل دامپزشکی با بیان این که موفقیت های حاصل در این بخش با وجود همه محدودیت های اعتباری و ابزاری موجب خرسندی است، تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی باید از ظرفیت رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیمای استانی به بهترین شکل بهره بگیرد و این رسانه ها نیز ملزم هستند در زمینه اطلاع رسانی در ابعاد مختلف و حوزه های موردنظر دامپزشکی نهایت همکاری را داشته باشند تا منافع آن عاید بهره برداران و عموم جامعه شود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اذعان به برخی کاستی ها در تخصیص اعتبارات پیش بینی شده دستگاه هایی نظیر دامپزشکی در سال گذشته، قول مساعد داد که اعتبارات سال جاری دستگاه های این استان از ردیف های مختلف پیش بینی شود تا هنگام تخصیص منابع دچار مشکل نشوند و شرایط به گونه ای پیش نرود که تخصیص نیافتن اعتبارات یک ردیف خاص، آن دستگاه را در اجرای وظایف محول دچار مشکل کند.

مهندس پرویزی هم چنین خطاب به مدیرکل دامپزشکی اطمینان خاطر داد که برای تخصیص باقیمانده اعتبارات این اداره کل از منابع سال 94، با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی رایزنی و دستور پرداخت سریعتر آن را صادر کند.

استاندار در پاسخ به گلایه مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی مبنی بر همکاری ضعیف برخی دستگاه های اجرایی در اجرای وظایف قانونی مشترک هم تأکید کرد: سازمان هایی که با سایر ادارات مثل دامپزشکی اشتراک وظایف دارند، باید به طور جدی به ایفای نقش خود بپردازند تا طرح های مشترک دستگاه ها دچار وقفه نشود و اهداف پیش بینی شده محقق شود.

پرویزی خاطرنشان کرد: کارشناسان و مدیران دستگاه ها نیز باید ماحصل جلسات کاری خود را به مقام بالاتر گزارش دهند تا در جلسات بعدی قابل طرح و پیگیری باشد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشوقتی از دیدار با مقام عالی دولت در استان و عنایت استاندار به مجموعه دامپزشکی این استان، خطاب به مهندس پرویزی گفت: کمک های اعتباری که اواخر سال گذشته و اوایل امسال برای تأمین هزینه های ضروری مبارزه با تب برفکی به این اداره کل پرداخت شد، کمک بسیار خوبی در کنترل سریع بحران بود و این نگاه مساعد و همکاری صمیمانه جای قدردانی فراوان دارد.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» هم چینن گزارشی از آخرین وضعیت بیماری های مهم دامی در استان به ویژه اقدام های دامپزشکی در مبارزه با تب برفکی ارائه کرد و حمایت های بیشتر استانداری و شخص استاندار و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را از این مجموعه خواستار شد.

خراسان شمالی با دارابودن بیش از 2 میلیون و یکصد هزار رأس دام سبک و افزون بر 60 هزار رأس دام سنگین، قطب پرورش دام سبک در شمال شرق کشور محسوب می شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
وقتی بچه محل ها کنار هم میشینند باید از زحمات همدیگه تعریف کنند . مقام عالی دولت در استان ، لطف کنند سرزده به سراغ دامداران استان بروند و گزارشات مدیرکل محترم را بررسی کنند .
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
با سلام
ایا میدونید این افتخاراتی که اقای مدیر کل درخصوص تب برفکی به اونها. میبالد. نتیجه کار. دو شیفته جانفرسا کاردانهای دامپزشکیه ولی متاسفانه تقریبا هشتاد درصد اونها کار مشخص و قرارداد ماده 88 هستند و تمام این اعتبارات تو جیب دکترا و اداره کلی ها و... میره و کاردانها که تقریبا 90 د صد کارها رو انجام میدن هنوز حقوقشون به یک تومن هم نمیرسه و یک سوم بعضی ها میگرن.

ایا این عدالته
ممنون از. حکیم مهر
نظر شما
ادامه