کد خبر: ۳۰۰۴۷
 

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: سه کشتارگاه صنعتی در مازندران به دلیل نوسازی و  نیز رعایت نشدن محل استقرار تعطیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر سید حسین رضوانی» در  کارگروه تنظیم بازار استانداری مازندران با اشاره به اینکه 70 درصد محصولات گوشت  مرغ مصرفی مازندران از استان تامین می‌شود، افزود: 15 کشتارگاه فعال در استان  فعالیت دارند و یک کشتارگاه صنعتی در غرب استان به علت رعایت نکردن ضوابط استقرار  تعطیل شده است؛ 2 کشتارگاه دیگر در استان نیز برای بازسازی و نوسازی تعطیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بازدیدهای دامپزشکی به دو صورت بازدید اکیپی و  بازدید مشترک صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در سه ماهه آخر سال 94 تعداد 177 بازدید  مشترک در سطح بازارهای استان صورت گرفته که طی آن 1500 تن مرغ از سطح بازار، 70  کیلو گوشت قرمز و 150 قطعه مرغ زنده از بازارهای استان جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: در این رابطه دو خودرو حمل پرنده زنده ضبط شده است و 10 نفر به  دادگاه معرفی شدند. در این رابطه 62 مورد تذکر کتبی به صاحبان پیشه‌ها و افراد داده  شده است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه تعداد بازدیدهای مشترک در حال  افزایش است، تصریح کرد: بازدید مشترک با همکاری صنعت و معدن، انجمن کشتارگاه‌ها و  دامپزشکی و بهداشت در حال افزایش است .
 
 
نظر شما
ادامه