کد خبر: ۳۰۰۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت به خبر شهردار این شهر در خصوص وضعیت گشتارگاه این شهر واکنش تند نشان داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سایت استان کهگیلویه و بویراحمد، در پی انتشار خبری تحت عنوان (فاجعه در کشتارگاه های استا/مدیرکلی که گوشت کشتارگاه را نمی خورد) از سوی شهردار شهرستان باشت در نشست کارگروه کشتارگاه‌ها استان که امروز در یاسوج برگزار شده بود، «دکتر کریم رضایی» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت به این خبر واکنش نشان داد و جوابیه ای در این خصوص برای پایگاه خبری باشت نیوز ارسال کردند.

متن کامل جوابیه مدیر شبکه درمان و بهداشت شهرستان باشت بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهردارعزیز و خیلی دلسوز شهر من …

هشدار بسیار زیبای شما را در رسانه ها و پایگاه های خبری خواندم و خیلی خوشحال شدم که بعد از سه سال حرف و رسالت و درد دل ما را رسانه ای کردید!

اما به دلیل تشویش اذهان عمومی و استراتژی فرار به جلوی شما مجبور به پاسخ شدم.

امیدوارم که خاطر عزیز شما رنجیده نگردد و همچنان دلسوز سلامت مردم بمانید.

شهردارعزیزم لشکرکشی، گروکشی، تهدید، توهین و جوسازی های شما در زمانی که ما دستور پلمپ کشتارگاه را دادیم که فراموش نکرده اید؟ آیا در آن دوران هم دلسوز سلامت مردم بودید؟ تهدیدات شما و بی حرمتی های صورت گرفته و … به خادمان سلامت باشت ،خلاف گفتمان شما را اثبات میکند.

شهردار عزیزم خوانندگان عزیز با دیدن جملات شما هیجان زده و شگفت زده شدند و این گفتمان شما به جوک شبیه است تا به دلسوزی های نامادری!

شهردار عزیزم، از بیماریهای مشترک انسان و دام فرمودید، آیا این بیماریها دیروز کشف شد؟ یا سالهای قبل هم وجود داشت؟ براستی سهم خود را در اپیدمی بیماری تب مالت و انواع بیماریهای گوارشی شهرستان چقدر میدانید؟

شهردار عزیزم، به مردم هشدار دادید اما فراموش کردید که مستندات رفتار شما با همکاران حوزه سلامت در سالهای قبل بخاطر دستور مدیرشبکه بهداشت و درمان باش و پلمپ کشتارگاه، در ذهن آنها جاودان شده است،! همکاران شبکه بهداشت و درمان که سالها قبل این هشدار شما را به شخص شما دادند و بعد از آن سنگ اندازی های شما در پروژه های عام المنفعه همچون کلینیک تخصصی و … را که فراموش نکردید؟

شهردار عزیزم از لاشه های گوشت سخن گفتید منظور شما همان لاشه هایی بود که در نوروز بخاطر آن دستور پلمپ کشتارگاه را صادر کردیم و همان لاشه هایی که شما برعلیه شبکه بهداشت و درمان باشت کمربند همت بستید؟

شهردار عزیزم به یاد شاعر افتادم که چه زیبا فرمود: جانا سخن از زبان ما میگویی،!

اما چرا اینقدر دیر به سخن آمدی؟ چه زیبا بود که به جا و به موقع هشدار میداد و چه زیبا بود که از سه سال پیش با ما هم، همنوا میشدی و دلسوز مردم و نگران سلامتی مردم!

تاریخ را ورق میزنم و به سال ۹۲ برمیگردیم، روزهایی که تا امروز هرچه مرور میکنم میبینم شهردار عزیزم در موضوع کشتارگاه باشت در تقابل با سلامت شهروندان بوده و نه دلسوز سلامت مردم.
مهندس عزیزم توپ در میدان شماست و نمیشود به میدان دیگری بیندازید،چون داوران بسیاری آفساید شما را میگیرند.
شهردار عزیزم مستندات سه ساله نوشتاری و تصویری کشتارگاه (به اصطلاح)، موجود و مبرهن است، اگر صلاح دیدید تا رسانه ای کنم تا ببینیم افکار عمومی در خصوص هشدار دیرهنگام شما و نوشته من چه قضاوتی کنند!

مهرتان پایدار
کریم رضائی
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
اگر به فکر سلامت مردم هستی جناب اقای رضایی پرسنل درمانتو قوی کن .همین یه مسول فعال ما تو باشت داریم که به فکر عمران ابادی شهره .و عملکردشو مردم دیدن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
برادر رضایی پرسنل بیمارستان که شما مسولش هستین بهتر از این نمیشه که برا یه سرما خوردگی فوری اعزام میکنن و نه دکتر داری نه پرستار . هر چه پرستار ............ دانشگاه ازاد جمعش کردی تو بیمارستان ک فقط دارن چت میکنن با گوشیشون
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
چه عزیزم عزیزمی راه انداختی......خخخخخ انگاری لیلی و مجنونن
نظر شما
ادامه