کد خبر: ۲۹۹۵۶
 

روز دوشنبه مورخ 3/3/95 همزمان با سالگرد آزاد سازی خرمشهر و در ایام مبارک شعبانیه اداره دامپزشکی شهرستان فردیس با حضور فرماندار شهرستان فردیس، مدیر کل دامپزشکی استان البرز، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین شهرستان فردیس افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این جلسه ابتدا «دکتر محمد مهدی راهنورد» به عنوان اولین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس ضمن خوش آمد گویی به مدعوین به ارائه گزارشی در خصوص ظرفیتها و توانمندی های این شهرستان در حوزه دامپزشکی و خدمات آن اشاره و گفت: در شهرستان فردیس یک کشتارگاه دام، بیش از 500 واحد عرضه فرآورد ه های خام دامی و تعدادی نیز واحدهای گاوداری و مرغداری فعال هستند.

وی افزود: علیرغم کمبود نیرو با حمایتهای مدیر کل دامپزشکی استان تعداد 2 نفر نیروی کارشناس در این اداره به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

در ادامه «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: شهرستان فردیس دارای جمعیتی بالغ بر 500هزار نفر می باشد و وجود تعداد زیادی واحدهای عرضه و فرآوری فرآورده های خام دامی در این شهرستان لزوم نظارت و کنترل های بیشتر را می طلبد.

وی همچنین از مساعدت های استانداری البرز و فرماندار شهرستان در راه اندازی و آغاز به کار اداره دامپزشکی مستقل از کرج نیز قدردانی و گفت: امیدواریم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید خدمات مطلوبتری به مردم عزیز شهرستان ارائه نماییم.

همچنین در این برنامه «دکتر زمانی» فرماندار شهرستان فردیس نیز ضمن تبریک اعیاد گذشته و پاسداشت نام شهدای خرمشهر گفت: خوشحالیم که اداره دامپزشکی شهرستان فردیس در این برهه از زمان راه اندازی و کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم که نیروهای مستقر در این اداره بتوانند با نظارتهای دقیق و مستمر در خصوص کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و جلوگیری از هرگونه کشتار غیر مجاز احتمالی دام در معابر عمومی با جدیت برخورد کنند.

وی افزود: شهرستان فردیس دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری در خصوص ایجاد شرکتهای بسته بندی فرآورده های خام دامی بهداشتی است.

همچنین دکتر زمانی در پایان نیز با ابراز امیدواری در خصوص ایجاد شهرک اداری گفت : اداره دامپزشکی شهرستان و سایر ادارات اجرایی از اولویتهای ما جهت استقرار در این شهرک اداری است.

 

 
 
 
نظر شما
ادامه