کد خبر: ۲۹۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
صنعت دامداری مورد بی مهری واقع شده است
 

مدیر بیمه کشاورزی استان اردبیل گفت: هشت میلیارد ریال برای پرداخت خسارت دامداران آسیب دیده از بیماری تب برفکی در استان پیش بینی شده که بخشی ازآن در اختیار دامداران قرار گرفته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «عادل محمدی» گفت: تعدادی از دامداران نیز که هنوز موفق به دریافت غرامت نشده اند در روزهای آتی این امر میسر خواهد شد.

وی بیان کرد: تاکنون بر اثر بیماری تب برفکی یک هزار و 100 راس معادل چهار هزار واحد دام سبک و سنگین در استان اردبیل تلف شده اند.

محمدی تشریح کرد که تنها اهرم حمایتی دولت از کشاورزان و دامداران صندوق بیمه کشاورزان است و فعالان در این بخش لازم است برای برخورداری از حمایت مالی دولت در زمان بروز خسارت محصول خود را در نزید این صندوق بیمه نمایند.

به گزارش ایرنا، مسوولان دامپزشکی می گویند با اقدام های ضربتی و واکسیناسیون این بیماری هم اکنون در استان اردبیل تحت کنترل درآمده است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
تازه این فقط قسمت کوچکی از خسارت وارد شده به صنعت دامداری است و با علم به این که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! کاش مسوولان درصدی از این بودجه رو به موقع خود صرف واکسیناسیون موثر میکردند تا الان شاهد این خسارت وارده به کشور و بدبخت شدن دامداران نبودیم...!!!
نظر شما
ادامه