کد خبر: ۲۹۹۲۹
 

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شوط (واقع در استان آذربایجان غربی) از شناسایی و توقف خودرو‌یی با برچسب جعلی حمل فرآورده خام دامی در شهرستان شوط خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر سالار فتح‌الله‌پور» از نصب برچسب برای خودروهای دارای مجوز برای حمل فرآورده‌های خام دامی در شهرستان شوط خبر داد و اظهار داشت: تمام خودروهای حمل فرآورده خام دامی در این شهرستان دارای برچسب هستند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای شناسایی این خودرها انجام گرفته است، تصریح کرد: علاوه بر این این خودروها دارای مجوز بهداشتی برای حمل فرآورده‌های خام دامی هستند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شوط با بیان اینکه اخیر افرادی با سوء استفاده از این برچسب نسبت به حمل فرآورده‌های خام دامی می‌کنند، ادامه داد: در این خصوص اقدامات کنترلی شدیدی انجام می‌گیرد.

این مسؤول اذعان داشت: طی یک ماه گذشته با تشدید نظارت نسبت به فرآورده‌های خام دامی، موازین بهداشتی و خودروهای حمل این نوع فرآورده‌ها، یک خودرو با برچسب تقلبی مورد شناسایی قرار گرفت.

فتح‌الله‌پور با بیان اینکه با این فرد به صورت قانونی برخورد شده است، اظهار داشت: از آن دسته از افرادی که اقدام به تخلف کنند به شدت برخورد خواهد شد و در این زمینه هیچگونه اغماضی نخواهیم داشت.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شوط با بیان اینکه این خودرو با برچسب تقلبی اقدام به جابه‌جایی آلایشات مرغی می‌کرد، تصریح کرد: خودرو این فرد توقیف و فرآورده‌ها معدوم‌سازی و در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
 
 
نظر شما
ادامه