کد خبر: ۲۹۸۴۸
با موضوع شیوع بیماری در حیات وحش:
نشست مشورتی و تخصصی پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری در حیات وحش ویژه دامپزشکان شاغل در سازمان حفاظت محیط‌ زیست از تاریخ 24 لغایت 27 اردیبهشت ماه در گیلان برگزار گردید ...
 
 

حکیم مهر - نشست مشورتی و تخصصی پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری در حیات وحش ویژه دامپزشکان شاغل در سازمان حفاظت محیط‌ زیست که از 24 اردیبهشت ماه در استان گیلان آغاز شده بود، امروز 27 اردیبهشت به کار خود پایان داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، این نشست به منظور بالا بردن توان علمی و یکسان سازی و تبادل اطلاعات علمی در بین مدیران و روسای ادارات نظارت به امور حیات وحش استان ها برگزار گردید.

این نشست طی برنامه ریزی اداره کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از تاریخ 24 لغایت 27 اردیبهشت ماه در گیلان برگزار گردید.

در این نشست سه روزه که با حضور «دکتر خرازی مقدم» مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست، «دکتر محمدپور» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان و «دکتر استفان اوسترو فسکی» از انجمن حفاظت از حیات وحش کشور آمریکا و جمعی از اساتید برگزار شد، در خصوص اصول پیشگیری و کنترل بیماری ها در حیات وحش، بررسی شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک و تب برفکی در حیات وحش کشور، اصول طب اورژانس در حیات وحش، تهیه نقشه راه پیشگیری و کنترل بیماری ها در حیات وحش کشور، گزارش از وضعیت دامپزشکی در حیات وحش کشور، پایش بیماری ها در حیات وحش، اصول نمونه برداری و ارسال نمونه به آزمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد .

 
 
 
نظر شما
ادامه