کد خبر: ۲۹۶۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس دانشگاه ارومیه خبر داد:
«دکتر رحیم حب‌نقی» افزود: مجله Veterinary Research Forum در آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط کارشناسان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، با اخذ درجه کیفی اول بالاترین رتبه را در بین مجله‌های علوم دامپزشکی به دست آورده است ...
 

حکیم مهر - رئیس دانشگاه ارومیه به دست آوردن بالاترین رتبه مجله‌های مرتبط با علوم دامپزشکی توسط مجله دامپزشکی «Veterinary Research Forum» دانشگاه ارومیه را به فعالان این عرصه، جامعه علمی استان و دانشجویان تبریک گفت و افزود: در سایه تلاش و همت می‌توان به دستاوردهای علمی روز به روز افزود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر رحیم حب‌نقی» اظهار داشت: با اظهار اینکه مجله Veterinary Research Forum در آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط کارشناسان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با اخذ درجه کیفی اول بالاترین رتبه را در بین مجله‌های علوم دامپزشکی به دست آورده است، خاطرنشان کرد: سامانه ارزیابی نشریات علمی کشور اخیرا نسبت به رتبه‌بندی نشریات داخلی اقدام کرده است که در آنجا نیز دانشگاه ارومیه خوش درخشیده است.

حب‌نقی به دست آوردن این موفقیت حائز اهمیت را محصول تلاش و مجاهدت علمی دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانست و با اظهار اینکه این دستاورد متعلق به همه فعالان این عرصه و دوستداران علم و دانش است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌ مورد اشاره نشان‌دهنده ظرفیت بالای جوانان ما است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم قرار گرفته‌ایم، این ایام را به معلمان، اساتید دانشگاهی، فعلان عرصه علم و دانش تبریک گفت و افزود: این قشر از جامعه باید در همه عرصه‌های سازندگی و امیدآفرین پیشگام شوند، چرا که حرکت و اقدام آنها برای اقشار مختلف مردم همواره امیدآفرین بوده است.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Finland
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
واقعا دستشون درد نکنه. دکتر صراف زاده. دکتر بهفر و غیره
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
0
واقعا دانشگاه ارومیه استادای خوب و به نامی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
والا قدیمتر که اسم دکتر حب نقی رسول نبود، رحیم بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مدیر مسئول حکیم مهر
| United States of America |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
با سلام و احترام،
اصلاح شد.
نظر شما
ادامه