کد خبر: ۲۹۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی همزمان با روز معلم ردای معلمی بر تن کرد و برای دانش آموزان یکی از مدارس این استان ساعتی تدریس کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، «دکتر سید محمد مهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی استان پس از مشارکت در برنامه های عمومی روز معلم، بر اساس طرح پیشنهادی اداره کل آموزش و پرورش موسوم به «هر مسئول، یک معلم» با حضور در مجتمع آموزشی روستای بیدک شهرستان بجنورد به ارائه مطالب آموزشی مرتبط با دانش و حرفه دامپزشکی برای دانش آموزان پایه نهم این مدرسه در قالب درس کار و فناوری پرداخت.

گفتنی است، در قالب این طرح، شماری از مسئولان ارشد، مدیران دستگاه ها و معاونان آن ها در مرکز استان و هم چنین مدیران شهرستان ها در مناطق خود پس از نواخته شدن زنگ سپاس معلم، با حضور در کلاس درس برای یک ساعت در نقش معلم ظاهر شدند و هر کدام بر اساس تخصص و رشته تحصیلی و حرفه کاری خود به ارائه مطالب آموزشی برای دانش آموزان مشغول شدند.

شایان ذکر است، روستای بیدک از مراکز عمده پرورش دام در شهرستان بجنورد محسوب می شود. در این برنامه هم چنین به ابتکار روابط عمومی اداره کل دامپزشکی، به تعدادی از معلمان و دانش آموزان حاضر در برنامه فوق، هدایایی تقدیم شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
|
Germany
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
1
مدیران کل بهتره بجای این کارهای تبلیغاتی فکری برای استانشون کنن
نظر شما
ادامه