کد خبر: ۲۹۶۱۹
 

با پیگیری اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه ای مشترک با میزبانی سازمان دامپزشکی کشور و با حضور «مهندس ترکی» رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و مدیرکل دامپزشکی تشکیل و در موضوع تنگناهای ساختاری دامپزشکی استان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در این جلسه درخصوص تامین زیرساخت های خدمات رسانی دامپزشکی استان در شهر تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین نیازهای اساسی حوزهIT  دامپزشکی استان و تامین منابع مورد نیاز در حوزه های یاد شده مطرح گردید.

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان دامپزشکی کشور اخذ مجوز جذب نیروی انسانی و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز قرنطینه فرودگاه امام خمینی (ره) و آزمایشگاه مرکزی استان اقدام و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین منابع مالی و فضاها و امکانات مورد نیاز دامپزشکی شهر تهران و تجهیزات و امکانات مورد نیاز بخش IT استان و تامین منابع مالی مورد نیاز نیروی انسانی را عهده دار گردید.

شایان ذکر است در این جلسه، «دکتر خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از حضور مهندس ترکی در سازمان، توضیحاتی در خصوص اقدامات سازمان دامپزشکی کشور در حوزه مقابله با بیماری ها، انجام خدمات بهداشتی و قرنطینه ای، واردات و صادرات و همچنین استقرار و راه اندازی سامانه های خدماتی و الکترونیکی ارائه نمود.

در ادامه مهندس ترکی از تلاش های سازمان در حوزه های مختلف به ویژه دولت الکترونیک و هچنین از اقدامات اداره کل دامپزشکی استان تهران در کنترل بیماری ها و انجام نظارت های بهداشتی و قرنطینه ای تقدیر و خواستار تقویت توسعه فعالیت های دامپزشکی گردید.
 
 
نظر شما
ادامه