کد خبر: ۲۹۶۱۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
هدیه دانشجوی واحد گرمسار به دکتر میرزاده
 

نوه پدر سفال و سرامیک ایران و دانشجوی هنرمند دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از 3 ماه سفالگری، هدیه‌ای ارزشمند به مناسبت روز معلم به دکتر میرزاده تقدیم کرد. او گفت: «می‌خواهم بدین‌وسیله به اندازه قطره‌ای از دریای خدمات و تلاش‌های صادقانه و عزت‌مندانه دکتر میرزاده تشکر کرده باشم.»

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری آنا، «زهرا شعبانی» دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، هنرمند سفال و سرامیک و نوه پدر سفال و سرامیک ایران، پس از 3 ماه سفالگری، هدیه ای ارزشمند در مراسم گرامیداشت روز معلم به دکترحمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم کرد.

شعبانی متولد سال 1375، متولد سمنان و دانشجوی ورودی سال 1394 دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، نوه مرحوم حاج فضل الله شعبانی پدر سفال و سرامیک ایران است.

این هنرمند تاکنون بیش از 100 اثر هنری سفال و سرامیک ساخته و کار حرفه ایش را از سال 1390 آغاز کرده و چند نمایشگاه هم از آثارش برگزار کرده است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه سفالگری و سرامیک را از کودکی زیر نظر پدربزرگ و در کنار پدر و مادرش آموخته است، اظهار کرد که خواستم بدین‌وسیله به اندازه قطره‌ای از دریای خدمات و تلاش‌های صادقانه و عزتمندانه دکتر میرزاده تشکر کرده باشم و قدرشناس مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.»

شعبانی گفت: «سال 1370 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس جمهوری وقت به همراه دکتر حمید میرزاده معاون وقت رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نمایشگاه سفال و سرامیک پدربزرگم، استاد مرحوم فضل الله شعبانی در سمنان بازدید کردند. حال با این هدیه ناقابل می‌خواهم هم از زحمات و تلاش‌های صادقانه ایشان در اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کنم، هم نام پدربزرگم زنده نگه داشته شود.»
 

 

 
دانشجوی هنرمند دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ادامه داد: «با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با دکتر میرساردو سرپرست دانشگاه آشنا شدم. او آن قدر برایم انگیزه ایجاد کرد که عاشق رشته‌ام شدم و روزبه‌روز استعدادم شکوفاتر شد و خواستم از پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و انتصاب چنین مدیرانی در واحدهای دانشگاهی از دکتر میرزاده، ریاست عالی دانشگاه به اندازه قطره‌ای از زحمات ایشان تشکر کرده باشم.»

وی گفت: «با گسترش دانشگاه آزاد اسلامی و تنوع رشته‌ها و مقاطع تحصیلی، از خروج دانشجویان و نخبگان به خارج از کشور جلوگیری شده و دانشگاه آزاد اسلامی نقش بی بدیلی در گسترش آموزش عالی و تربیت قشر تحصیل کرده ایفا کرده است.»

شعبانی به پیشرفت‌های دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار هم اشاره کرد و افزود: «پس از انتصاب دکتر میرساردو، بیمارستان دامپزشکی و آزمایشگاه‌ها فعال شده است. وی حس صمیمت را در بین دانشجوها به وجود آورده ما را عاشق رشته‌مان کرد و باعث شده که دانشجویان در پیشرفت دانشگاه ترغیب شوند. استادهایمان فوق العاده هستند و با حوصله تدریس می کنند که جای تشکر دارد.»

وی با تشکر از حمایت‌های دکتر میرساردو از دانشجویان هنرمند دانشگاه، با درخواستی از دکتر میرزاده صحبت‌های خود را به پایان رساند. او به آنا گفت: «از دکتر میرزاده می‌خواهم از دانشجویان هنرمند حمایت بیشتری کنند تا فعالیت‌های‌مان را گسترش دهیم و ایده‌های هنری‌مان را به عمل تبدیل کنیم.»

به گزارش آنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار هم از تلاش و کوشش ارزنده این دانشجوی هنرمند در قدرشناسی و حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، قدردانی کرد.
 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارورز گرمسار
|
United States of America
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
6
با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با دکتر میرساردو سرپرست دانشگاه آشنا شدم. او آن قدر برایم انگیزه ایجاد کرد که عاشق رشته‌ام شدم و روزبه‌روز استعدادم شکوفاتر شد و خواستم از پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و انتصاب چنین مدیرانی در واحدهای دانشگاهی از دکتر میرزاده، ریاست عالی دانشگاه به اندازه قطره‌ای از زحمات ایشان تشکر کرده باشم.--پس از انتصاب دکتر میرساردو، بیمارستان دامپزشکی و آزمایشگاه‌ها فعال شده است. وی حس صمیمت را در بین دانشجوها به وجود آورده ما را عاشق رشته‌مان کرد و باعث شده که دانشجویان در پیشرفت دانشگاه ترغیب شوند.

یعنی حرفی واسه گفتن هم میمونه. واقعا تاسف آوره. خبر مربوط به هدیه بود یا رپورتاژ آگهی؟؟ این بیمارستان فعال کجاست که دانشجوی سال اول!! می بیند ولی من کارورز! قادر به دیدنش نیستم. دانشجوی ترم دو و بیمارستان فعال؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
6
6 سال دیگه بیا بازم از اشتیاقت برامون بگو..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
6
ما هم از رییس محترم دانشگاه آزاد تشکر می کنیم که با تاسیس دانشکده دامپزشکی در هر کوی و برزنی! ما را به آینده کاری بهتری امیدوار نمودند!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
1
4
پس از انتصاب دکتر میرساردو، بیمارستان دامپزشکی و آزمایشگاه‌ها فعال شده است. وی حس صمیمت را در بین دانشجوها به وجود آورده ما را عاشق رشته‌مان کرد و باعث شده که دانشجویان در پیشرفت دانشگاه ترغیب شوند.


این جالب بود برای ماندن در یک جایگاه اداری متاسفانه نباید اینگونه رفتار کرد!
وضعیت خوب نیست متاسفانه
دامپزشک بیکار
|
United States of America
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
4
چهار سال است که از گرمسار فارغالتحصیل شدم، و بیکار ، چونکه پارتی ندارم .
ناشناس
|
France
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
1
5
در دانشکده ای که استادش مجبور به ثبت ساعت به شکل منزجرکننده ای است ، در یک سال قبل بر اثر سیاستهای نادرست مراجعه بیمار تقریبا صفر شده است و برخی آزمایشگاهها حتی امکانات اولیه برگزاری کلاس را ندارند ، تعداد پذیرش دکتریش هم سقوط آزاد کرده ، باز جای شکرش باقیست که رییسش هنوز حوصله این جور خبرسازی ها را دارد و دانشجوی ورودی 94 باانگیزه ای دارد که حتی به امورات بیمارستان هم کاملا مسلط!!!! است.
عضو هیات علمی گرمسار
|
United States of America
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
2
5
سو استفاده ............... و ناشیانه از احساسات پاک یک دانشجوی جدیدالورود به نفع مدیری که عملکردش در این مدت کاملا مشخص است و ............................... هر چند که خیلی دیر شده است.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
6
ورودی تکمیل ظرفیت نیمسال دوم گرمسار بودم
با صحبتی که با دانشجویان سال بالاتر و اساتید محترمش داشتم خیلی زود دقیقا پنج روز بعد از تاریخ ثبت نام و واریز نزدیک به سه میلیون شهریه انصراف دادم
اما در کل از برخورد تمامی پرسنل دانشگاه راضی بودم به اعتقاد من انسان های شریفی بودند
اگرچه بیمارستان مجهزی و هم دایر کردند اما متاسفانه....
به هر حال خوشحالم که انصراف دادم
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
1
3
اینی که اهدا شد سفال بوده یا .........نامه تمدید مدیریت؟؟!!
دانشجو
|
Finland
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
1
2
در دانشکده ای که حدود ده تن از اساتیدش یا به دانشگاه های دیگر منتقل شده اند و یا در شرف انتقال هستند و یا درخواست انتقال داده اند ، این حرکات عجیب و غریب و ملعبه کردن دانشجو واقعا موجب شرمساریه
نظر شما
ادامه