کد خبر: ۲۹۶۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهري و روز معلم:
«دکتر محمدرضا صفري» و هيأت همراه با حضور در دانشکده دامپزشکي دانشگاه تهران، با رئيس و معاون اين دانشکده ديدار و ضمن تبريک روز معلم از مقام شامخ اساتيد آن دانشکده قدرداني کردند ...

حکیم مهر - به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران، در برنامه‌‌هايي جداگانه، 12 ارديبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه علامه مرتضي مطهري و روز معلم توسط سازمان نظام دامپزشکي گرامي داشته شد.

بر اساس اين گزارش ابتدا جمعي از کارکنان سازمان نظام دامپزشکي با حضور در يک مرکز مهدکودک و پيش دبستاني در مجاورت محل اين سازمان با اهداء شاخه گل و شيريني از مقام معلمان و مربيان اين مرکز تجليل به‌عمل آوردند.
 
 
 

«دکتر محمدرضا صفري» رئيس سازمان نظام دامپزشکي و هيأت همراه نيز با حضور در دانشکده دامپزشکي دانشگاه تهران با رئيس و معاون اين دانشکده ديدار و ضمن تبريک روز معلم از مقام شامخ اساتيد آن دانشکده قدرداني کردند.

در اين ديدار دو طرف بر ضرورت توسعه همکاري‌ها و مناسبات به خصوص در زمينه‌هاي آموزشي وتحقيقاتي و برگزاري همايش‌هاي مشترک در راستاي تفاهم نامه همکاري منعقده تأکيد کردند.

دکتر صفري در اين ديدار شوراي مرکزي سازمان نظام دامپزشکي را به دليل داشتن نمايندگان نهادهاي مرتبط با حوزه دامپزشکي و بهداشت عمومي از جمله سازمان دامپزشکي کشور، وزارت جهاد کشاورزي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، سازمان حفاظت محيط زيست، مؤسسه تحقيقات واکسن و سرم سازي رازي و نمايندگاني از بخش خصوصي دامپزشکي کشور بهترين مرجع براي بررسي عملکرد حوزه دامپزشکي در کشور و ايجاد همبستگي و اتحاد بيشتر براي گذر از مشکلات و موانع پيش‌رو دانست.

«دکتر وجگاني» رئيس دانشکده دامپزشکي دانشگاه تهران نيز در اين ديدار بر ضرورت انسجام بيشتر خانواده بزرگ دامپزشکي در کشور تأکيد کرده و از اعلام آمادگي اين دانشکده براي برگزاري دوره‌هاي بازآموزي و نوآموزي و ضمن خدمت براي اعضاي سازمان نظام دامپزشکي در حوزه‌هاي مختلف خبر داد.

شايان ذکر است دکتر صفري در طي گفتگوهايي مجزا با چهره‌هاي ماندگار و اساتيد برجسته و پيشکسوت دامپزشکي از جمله استاد دکتر تاجبخش، استاد دکتر نادعليان، استاد دکتر نوروزيان و استاد دکتر بازرگاني اين روز را به اين عزيزان تبريک گفت .

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجتبی گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
1
باز آموزی، نوآموزی، پس آموزی، بعد آموزی، قبل آموزی، .............
فکر کنم عباراتی اینچنین که تاکنون ابداع شده و بعد از این هم بر تعداد آنها افزوده خواهد شد زاییده‌ی کم آموزی دوران تحصیل شش ساله باشد که ناشی از دو مسئله می‌تواند باشد:
1. عدم جدیت سیستم آموزشی در برقراری نظام آموزشی که در آن هر دانشجوی دوره‌ی دکترای عمومی که شایستگی لازم علمی را در نهایت برای فارغ‌التحصیل شدن داشته باشد بتواند با اخذ این مدرک فارغ‌التحصیل شود.
2. کم سوادی یا کم تجربگی برخی از اعضای هیئت علمی در پرورش دانش آموختگانی که وقتی به درجه‌ی دکترای عمومی دامپزشکی نائل می‌شوند اخذ این مدرک حکم اجتهاد آنها را در پیشرفت مستقل رو به جلو در کسب دانش روز و افزایش تجربه‌های عملی داشته باشد. در این صورت دیگر نیازی به برنامه‌های بازآموزی من درآوردی برای کسانی که مثلاً دارای مدرک دکتری هستند نخواهد بود.
پس بیاییم اساسی و ریشه‌ای بیندیشیم.
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
بسیار عالی بود جناب دکتر
احمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
دکتر گلی عزیز بازاموزی در وزارت بهداشت هم امری روتین است و بیهوده نیست.... درباره اظهار نظر شما درباره کم سوادی اعضا هییت علمی هم صحبتی ندارم. چرا که ....................
نظر شما
ادامه