کد خبر: ۲۹۶۰۴
 
بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی با شعار آموزش مستمر با تمرکز بر سلامت واحد، روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی با شعار آموزش مستمر با تمرکز بر سلامت واحد عصر روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مجتمع آموزشی و تحقیقاتی رضا رستگار واقع در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد. این مراسم با حضور دکتر وچگانی، رییس دانشکده دانشگاه دامپزشکی دانشگاه تهران، دکتر حسام الدین اکبرین، عضو هیات علمی دانشکده دانشگاه دامپزشکی دانشگاه تهران و دکتر قاسم رضاییان زاده، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور برگزارشد.

در این مراسم دکتر حسام الدین اکبرین، عضو هیات علمی دانشکده دانشگاه دامپزشکی دانشگاه تهران به نمایندگی از محمد صفری، رییس سازمان نظام دامپزشکی ایران متنی را قرائت کرد. در این مراسم همچنین پیام رییس انجمن جهانی دامپزشکی برای دانشجویان دانشکده دامپزشکی به مناسبت روز جهانی دامپزشک قرائت شد.

در ابن برنامه که به مناسبت روز جهانی دامپزشکی دایر شده بود، از برگزاری اولین کنگره دانشجویی کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی تهران خبر داده شد. این مراسم ۹ و ۱۰ شهریور ماه برگزارخواهد شد.

در این مراسم دکتر وچگانی، رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ازاهمیت نقش مدیریت همراه با برنامه ریزی در موفق شدن دامپزشکان سخن گفت و تاکید کرد: دامپزشکان باید توان مدیریتی داشته باشند و یکی ازابزارهای مهم در این راستا برنامه ریزی است.

دکتر رضاییان زاده، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی هم در این مراسم بر فعالیت بیشتر تشکل های دانشجویی برای کاربردی کردن رشته دامپزشکی در جامعه تاکید کرد و گفت: تغییر نگرش، مدیریت پروری و مسلط بودن به دانش دامپزشکی به معنای واقعی؛ ارتباط تنگاتنگی با چالش شغلی دامپزشکان دارد.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: اگر از تمام ظرفیت های رشته دامپزشکی استفاده شود و دامپزشکان رشته خود را به درستی بشناسند دیگر این رشته مهجور نیست. تسلط بر دانش دامپزشکی با چالش پیدا کردن شغل دامپزشکان ارتباط نزدیکی دارد.

در این مراسم مجری برنامه از گمنامی رشته دامپزشکی انتقاد کرد و موضوعاتی را براساس یک متن جمع آوری شده درباره معضلات این رشته در جامعه مطرح کرد.
 
 
نظر شما
ادامه