کد خبر: ۲۹۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
پلمب شدن اغذیه فروشی ها در تهران ، پلمب شدن ، پلمب شدن آش فروشی 
 

یک فروشگاه عسل در شهرستان آمل که اقدام به عرضه داروهای دامی می کرد، توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره دامپزشکی شهرستان آمل، «دکتر غلامپور» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل با اعلام این خبر افزود: در راستای جلوگیری از فروش داروهای مبارزه با بیماریهای زنبور عسل در مراکز غیرمجاز، بازرسان بهداشتی دامپزشکی یک واحد عسل فروشی در این شهرستان را که اقدام به فروش داروهای دامی می کرد، شناسایی و ضمن معرفی متصدی این واحد به مراجع قضایی از ادامه فعالیت این مرکز عرضه عسل جلوگیری بعمل آمد.

غلامپور در ادامه اظهار داشت: داروهای دامی باید بر اساس تجویز دامپزشک در داروخانه های دامپزشکی که با حضور دکتر دامپزشک در حال فعالیت می باشد پیچیده و عرضه گردد و از بهره برداران درخواست نمود تا بدون نسخه به داروخانه ها مراجعه نکنند.

وی تعداد داروخانه های دامپزشکی در سطح شهرستان آمل را 40 واحد فعال برشمرد و تاکید کرد: تمامی این واحدها تحت نظارت دامپزشکی بوده و بازرسان دامپزشکی استان و شهرستان بطور مستمر با انجام بازدیدهای سرزده ادواری خود از این مراکز بر نحوه ارائه خدمات توسط این بخش های خصوصی نظارت می کنند. 
 
  
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
با سلام متاسفانه در اکثر شهرهای استان آذربایجان غربی هم عسل فروشها با فروش داروهای تقلبی وخارج از فارماکوپه باعث خسارات سنگین به زنبورداران میشوند و اداره دامپزشکی هم هیچ برخوردی با این افراد نکرده است.
نظر شما
ادامه