کد خبر: ۲۹۵۱۳
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
پس از برگزاری مجمع عمومی در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی
عصر روز گذشته و پس از پایان کار نوزدهمین کنگره دامپزشکان ایران، مجمع عمومی جامعه دامپزشکان ایران در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تشکیل و سپس انتخابات تعیین هیأت مدیره و بازرس دوره جدید برگزار شد ...
 
 

حکیم مهر - عصر روز چهارشنبه (8/2/95) و پس از پایان کار نوزدهمین کنگره دامپزشکان ایران، مجمع عمومی جامعه دامپزشکان ایران در محل مرکز همایش های بین المللی رازی تشکیل و سپس انتخابات تعیین هیأت مدیره و بازرس دوره جدید برگزار گردید.

بر اساس نتایج آراء شمارش شده، اسامی هیأت مدیره جدید جامعه دامپزشکان ایران به شرح زیر انتخاب شدند:
 

اعضای اصلی هیأت مدیره:

1- دکتر ایرج نوروزیان (124 رای)

2- دکتر امیرعلی امیری (107 رای)

3- دکتر پیام محبی (104 رای)

4- دکتر سید شاپور رضا شجاعی (104 رای)

5- دکتر علیرضا شقایق (99 رای)

6- دکتر فریبرز معیر (91 رای)

7- دکتر فرج اله ادیب هاشمی (88 رای)

8- دکتر روجا رودگری (83 رای)

9- دکتر محمدکاظم کوهی (83 رای)

10- دکتر ولی اله کوهدار (80 رای)

11- دکتر آیدین کسالایی (78 رای)

 

اعضای علی البدل هیأت مدیره:

1- دکتر حسام الدین اکبرین (75 رای)

2- دکتر سیامک گوهرخای (73 رای)

3- دکتر نوشین غزاله (71 رای)

4- دکتر سیدجاوید آل داود (67 رای)

5- دکتر رامین میرزایی (67 رای)

6- دکتر مهدی بایرامی (63 رای)

7- دکتر سیدقاسم غفاری (63 رای)

 

بازرس اصلی:

دکتر علی بوبهمنش (84 رای)

 

بازرس علی البدل:

دکتر ابراهیم مستجابی (73 رای)

 

حکیم مهر ضمن تبریک صمیمانه به هیأت مدیره جدید جامعه دامپزشکان ایران، آرزومند است منتخبینی که مسئولیت این نهاد صنفی را در دوره جدید برعهده خواهند گرفت، تمامی تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه دامپزشکان به کار گرفته و در پیشبرد هرچه بیشتر اهداف صنفی در این فرصت چند ساله موفق باشند.

 

گزارش و حواشی مراسم:

- در بدو ورود به سالن محل برگزاری مجمع، توزیع برگه های حاوی لیست های انتخاباتی توسط بعضی افراد، مورد اعتراض تعدادی از کاندیداها قرار گرفت که تنش هایی را نیز به دنبال داشت.

- متاسفانه تعداد قابل توجهی از همکارانی که قصد عضویت و یا تمدید عضویت خود در جامعه دامپزشکان جهت شرکت در این انتخابات را داشتند، پیش از برگزاری مجمع موفق به دریافت کارت عضویت خود نشدند که این موضوع مورد اعتراض شدید تعدادی از کاندیداها قرار گرفت و تقاضای به تعویق انداختن مجمع عمومی به منظور رفع ابهامات و شبهات موجود را مطرح نمودند. قبل از برگزاری مجمع عمومی و در خارج از سالن، نماینده وزارت کشور (خانم مهجوری) با توجه به این اعتراضات در یک درخواست عجیب از کلیه حاضرین خواست که بر روی زمین نشسته تا اقدام به رای گیری از افرادی نماید که موافق به تعویق انداختن مجمع هستند. با توجه به اینکه بسیاری از حاضرین (اغلب خانم ها و افراد مسن تر) از نشستن بر روی زمین خودداری کردند، یک نماینده از موافقین و یک نماینده از مخالفین تعویق مجمع را به داخل سالن فرا خوانده و پس از  شنیدن صحبت های این افراد، تصمیم گرفته شد که مجمع عمومی و انتخابات برگزار گردد، ولی اعتراضات کاندیداها نیز بصورت کتبی به وزارت کشور ارسال و مورد بررسی قرار گیرد.

- مجمع عمومی بصورت رسمی با 1.5 ساعت تاخیر راس ساعت  17:30 آغاز شد.

- در ابتدا هیأت رئیسه موقت مجمع انتخاب شدند که بر این اساس دکتر علیرضا صفاریان (رئیس اسبق سازمان دامپزشکی) به عنوان رئیس مجمع انتخاب و دکتر جمال الدین جاویدی (معاون سابق بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی)، دکتر علیرضا والی و دکتر موسوی به عنوان ناظرین مجمع انتخاب شدند.

- کلیه رای گیری ها با نشست و برخاست حاضرین از روی صندلی صورت می گرفت.

- در ابتدای برگزاری مجمع، یکی از کاندیداها به حضور تعدادی از دانشجویان در سالن (با توجه به اینکه دانشجویان حق رای نداشتند) معترض شد که نماینده وزارت کشور از کلیه دانشجویان حاضر در سالن درخواست کرد که از محل برگزاری مجمع خارج شوند.

- نحوه اداره جلسه توسط دکتر صفاریان جالب بود و بیشتر ما را به یاد مبصرهای دوران مدرسه می انداخت!

- یکی از حاضرین در جلسه به شدت به حضور نیروهای امنیتی در سالن معترض بود و نماینده وزارت کشور نیز از این افراد درخواست کرد که سالن را ترک نمایند.

- «دکتر پیام محبی» رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران پس از قرار گرفتن در پشت تریبون، گزارش عملکرد هیات مدیره در سال 1394 را ارائه نمود. در اواخر ارائه گزارش توسط دکتر محبی، دکتر صفاریان چندین بار به وی به دلیل اطاله کلام و کم بودن وقت تذکر داد.

- سپس «دکتر امیرعلی امیری» به عنوان خزانه دار، گزارش عملکرد مالی سال 1394 را ارائه نمود.

- یکی از کاندیداها (دکتر محمدکاظم کوهی) درخواست تسویه حساب مالیاتی جامعه دامپزشکان، پیش از تحویل به هیات مدیره جدید را مطرح نمود.

- سپس «دکتر سیامک گوهرخای» به عنوان بازرس پشت تریبون قرار گرفت و به ارائه گزارش خود پرداخت.

- به منظور انتخاب روزنامه ای که آگهی ها و اطلاعیه های جامعه دامپزشکان در آن منتشر شود، اقدام به رای گیری شد که روزنامه جمهوری اسلامی رای نیاورد و به پیشنهاد دکتر صفاریان و با تاکید بر اینکه روزنامه اطلاعات کلیه آگهی های مجامع صنفی را به رایگان منتشر می کند، این روزنامه انتخاب گردید.

- در ادامه دکتر صفاریان با اشاره به اینکه چارچوب و فرمت اساسنامه قبلی از نظر وزارت کشور مورد قبول نیست، پیشنهاد کرد که با رای گیری از حضار، هیات مدیره قبلی جامعه دامپزشکان را ملزم به اصلاح اساسنامه، پیش از تحویل به هیات مدیره جدید نمایند که با توجه به تذکر نماینده وزارت کشور مبنی بر اینکه این موضوع در دستور جلسه امروز قرار ندارد، این رای گیری منتفی گردید.

- یکی از نکات جالب جلسه، تلاش هیات رئیسه قبلی جامعه برای حذف «دکتر سیامک گوهرخای» از جمع کاندیداها در لحظه آخر بود و طی نامه ای که درست پیش از برگزاری مجمع به وی ارائه نمودند، اظهار داشتند که چون سمت بازرسی جامعه استعفا نداده است، نمی تواند به عنوان کاندیدا در این انتخابات شرکت نماید. دکتر صفاریان اظهار داشت که برای حذف دکتر گوهرخای قانع نشده است و دکتر محبی با قرار گرفتن در پشت تریبون به اظهار نظر شفاهی مسئولین وزارت کشور استناد کرد. در ادامه دکتر کوهی و دکتر نبی پور نیز با اشاره به وجود نداشتن چنین بندی در اساسنامه، خواستار عدم حذف وی از لیست کاندیداها شدند. در این کشاکش، صبر دکتر گوهرخای لبریز شده و اظهار داشت که به درخواست خودم استعفا می دهم! که با پادرمیانی تعدادی از حضار منصرف شده و سرانجام دکتر صفاریان تصمیم به حضور وی در جمع کاندیداها گرفت.

در ادامه، هر یک از کاندیداها در چند جمله و به مدت حداکثر یک دقیقه به معرفی خود پرداختند.

- حضور «دکتر ایرج نوروزیان» در پشت تریبون با تشویق پررنگ حضار همراه بود.

- «دکتر ابراهیم مستجابی» کاندیدای بازرسی و از همکاران پیشکسوت، در هنگام معرفی خود به طنز اظهار داشت که بهتر است کاندیداهای جوان به عنوان هیات مدیره و کاندیداهای مسن به عنوان بازرس انتخاب شوند!

- در ادامه رای گیری آغاز شد. تعداد حاضرین در سالن 188 نفر، تعداد تعرفه های پخش شده 183 برگ و تعداد آرای باطله 5 برگ بود.

- رای گیری تا پاسی از شب ادامه داشت و نتیجه نهایی انتخابات حدود ساعت 22 شب، اعلام شد.

- از بین 11 عضو هیات مدیره قبلی جامعه دامپزشکان، 8 نفر مجدداً به این سمت انتخاب شده (دکتر محبی، دکتر شجاعی، دکتر امیری، دکتر نوروزیان، دکتر شقایق، دکتر معیر، دکتر کسالایی و دکتر رودگری) و دو نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند (دکتر اکبرین و دکتر بایرامی).
- دکتر ادیب هاشمی، دکتر کوهی و دکتر کوهدار، اعضای جدیدی هستند که به ترکیب هیات مدیره قبلی اضافه شدند.
 
 
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
10
نحوه اداره جلسه توسط دکتر صفاریان در شان یک جامعه تخصصی نبود. ایشان انگار در بازار میوه و تره بار جلسه ای را اداره میکرد. باعث تاسف بود.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
اتفاقا برای ادب و ساکت کردن عده ای با رفتار بچه گانه بسی رفتارشان مناسب بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
2
4
تركيب افراد جوان با ليست سبز رنگ كه غالبا در دامپزشكي هم فعاليت نمي كردند و اتوبوسهاي جلو در ونيز حضور پررنگ هيات علمي جوان دانشگاه ازاد .............. نمايانگر نتيجه انتخابات و .............. بود اميدوارم اين دوستان جوان كه به اميد و وعده هايي آورده شده بودند وراي دادند نا اميد و ناكام نشوند
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
دلسوخته محترم راه برای کمک به جوانان دامپزشک غیر از جامعه بسیار است..خودتان چه کردید؟
سید شهرام میرزمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
1
3
سلام

به اعضای جدید جامعه دامپزشکی تبریک گفته و پیشنهاد می نمایم در دوره جدید نقش موثری در سیاست گذاری ملی و منطقه ای و بین المللی ایفا نمایند.
پیشنهاد می نمایم کمیته ای تحت عنوان تحول، تعالی و آینده نگاری در دامپزشکی تشکیل شود و در قالب کارگروه های مختلف نسبت به تدوین سیاست های کلان حوزه های مختلف دامپزشکی و مرتبط تدوین و جهت تصویب تحویل مراجع ذی صلاح از جمله شورای تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی و غیره قرار گیرد و در نهایت در سیاست های کلی حوزه امور دامپزشکی از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله) ابلاغ شود

موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
1
4
واقعا اینقدر تلاش برای رسیدن به هیات مدیره جامعه دامپزشکی ایران برای خدمت به دامپزشکان است؟؟؟ بعید میدانم ...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
5
ممانعت از ورود افرادی که ثبت نام آنها به گواهی پیامک خود جامعه تایید شده و کارت عضویت پیشین نیز داشتند و تنها به هدف شرکت در انتخابات این انجمن صنفی از کار و زندگی خود زده و خود را به محل رسانده بودند بسیار توهین آمیز بود. میشد حداقل امکان حضور در جلسه را داد ولی تعرفه رای گیری را به این افراد نداد یا به نحو دیگری اوضاع را مدیریت کرد اما تنها چیزی که دیدیم باندبازی، خانواده بازی و رفتار توهین آمیز در فقدان مدیریت محض بود. مایه تاسف.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
6
دکتر صفاریان پس از پایان رای گیری و در زمان شمارش آرا که تنها حضار کمی باقی مانده بودند چنان عنان از کف داده و الفاظ و کلمات ناپسندی را پشت تریبون به کار می بردند که تعدادی از دوستان میهمان همراه با تعجب به بنده می نگریستند. آیا این نحوه اداره یک جلسه رسمی است؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
1
1
دوست عزیز که نمی دانم ........................................... عرض می کنم...
1- آن اتوبوس هایی که در جلوی درب دیدید مربوط به سرویس های دانشکاه علوم پزشکی ایران بود بهتر است چشم خود را بهتر باز کنید فارغ التحصیلان کرج آنقدر عظیم اند که سیل شان همه را می برد حتی در میان گروه رقیب نیز تعدادی از همین فارغ التحصیلان بود!!!!
2- چهار عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج که از میان کاندیدا پذیرفته شده اند همگی بیش از 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه دارند و بیش از بیست سال است که دامپزشک هستند حتما بیشتر از شما و حتی بیشتر از جناب دکتر کوهی
3- همان طور که قبلا عرض کردم متاسفانه نه دید خوبی دارید نه قدرت درک واضحات را
4- دوست عزیز ...........................................................................
بهنام بهرام منش
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
1
2
واقعا برای جا برای جامعه متاسفم .
برای رای گیری فقط 128 نفر شرکت کردن !!!! بیشتر من رو یاد انتخاب نماینده کلاس تو دوران دبستان انداخت .
پس 5000 عضو دیگر جامعه کجا بودن ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
1
3
بهتره علت شرکت نکردن همکاران را از دوستان جامعه سوال کنید که بخاطر .............................. فقط کارت دوستان شفیقشان را تمدید کردند و سایر همکاران که آرایشان مطلع نبودند را پشت درهای بسته نگه داشتند !!!!!!!!!!! وگرنه مگر ممکنه که از 5000 نفر عضو فقط این تعداد معدود شرکت کنند ؟!! حد اقل 10 نفر از دوستان نزدیک خودم موفق به دریافت کارت عضویتشان قبل از انتخابات نشدند !!!!!!!!!!!! حاضرم اسامیشان را هم بگویم
به این تکنیک .............................. گفته میشود
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
2
5
منم تو آنجا بودم کارت عضویت جدید هم نداشتم با مشاهده آن وظعیت آن هم بخاطر انتخابات جامعه که اختیارات قانون هم نداره حتی به اعضاعش امکانات خاصی هم اراء نمی ده اصلا برای رای دادند نرفتم و واقعا متاسف شدم با مشاهده این وظعیت که این رشته به این پاکی چرا انتخابات جامعش این باند بازیا را باید داشته باشه حیفه اسم این رشته که روی این جامعه هست که این افراد ................................... هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
2
2
واقعا این همه اشتیاق و علاقمندی برای عضویت در هیات مدیره، بسیار عجیب است که حتی بعضا احترام دوستی و کسوت هم را تحت الشعاع قرار می دهد. با این روند بعید است جامعه به ان ارج و قرب قبلی خود برسد. بنظر نه تنها ترکیب کاندیداها که حتی ترکیب رای دهندگان هم گویا از قبل ساماندهی شده بوده.
دكتر محمد اشتري
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
سلام اميدوارم حكيم مهر نظرات رو سانسور نكنه ولي تاسف داره اين كار اقايون كاملا انتخابات غير اصولي بود و كسي به رسميت نميشناسه اقايون رو با .............. كردن و .......... خريدن و كارهاي غير قانوني تا الان جامعه برا دامپزشكان چيكار كرده كه در اينده بخواد انجام بده مردم و سر كار گذاشتن يه سري در مقابل راي دادن رايگان عضويتشون رو تمديد كردن شد رايد٤٠٠٠٠تومن واقعا متاسفم اينا كاري از دستشون بر نمياد اين جامعه كاره اي نيستش حالا هركي ميخاد عضو هيت مديرش باشه فكر نون باشيم خربزه ابه فقط اتوبوس ..................................... گواه اين بود با تشكر از حكيم مهر كه نظرات كاربراشو سانسور نميكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
0
بقول اقاي هاشمي رفسنجاني جايي كه زمينه حضور اسبهاي مسابقه حذف گردد ............... برنده مي شوند
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
كساني كه با از٢ درصد راي اعضاي جامعه انتخاب شده اند مشروعيت قانوني نداشته و نماينده دامپزشكان نيستند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
2
8
ایرج نوروزیان هیئت علمی تهران
امیرعلی امیری بخش خصوصی
شاپوررضا شجاعی هیئت علمی کرج
علیرضا شقایق هیئت علمی کرج
فریبرز معیر هیئت علمی کرج
فرج الله ادیب هاشمی هیئت علمی دانشگاه تهران
روجا رودگری (همسر دکتر معیر) هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی
محمد کاظم کوهی هیئت علمی دانشگاه تهران
ولی اله کوهدار هیئت علمی و رئیس دانشکده کرج
آیدین کسالایی شاغل بخش خصوصی
علی بوبهمنش ؟؟؟

با نگاهی به لیست منتخبان در می یابیم که لیست افق روشن با برگه های سبز رنگ حائز اکثریت آرا گردیده است که از قضا خود و اطرافیانشان برگزار کننده انتخابات بوده و علاوه بر تخریب دیگران و امر به عدم انتشار لیست توسط سایر گروهها خود لیست منتشر نموده بودند و هیچ گاه هم تریبونی برای معرفی خود به اعضاء جامعه دامپزشکان ایجاد نکرد و اینکه خروج همگی آنان در انتخابات بخواهد اتفاقی باشد کمی بی انصافی به نظر میرسد بنابراین اینکه انتخاب آنان را بخواهیم در گرو ارائه برنامه و معرفی خود به رای دهندگان بدانیم اشتباه است و باید انتخاب آنان را ریشه در عوامل دیگری دانست که گذر زمان آنها را شفاف خواهد ساخت.
حضور 8 نفر از هیئت علمی های دانشگاه در میان یازده نفر از انتخاب شدگان بیانگر میزان تمایل اساتید دانشگاهی ما در این سندیکاست که البته نگارنده حضور حداکثر یک تا دو نفر از وزنه های سنگین علمی دانشگاهی را برای پویایی علمی این سندیکا ضروری میداند ولی نه 8 نفر از 11 نفر را که از قضا قسمت عمده ای از دوستان از دانشگاه آزاد کرج باشند.
عدم حضور نمایندگان مجامع صنفی دامپزشکی همچون مسئولین فنی کاملا به چشم می آید.
در انتها اینکه در صورتی که جامعه دامپزشکان ایران با این سبک و سیاق ادامه مسیر دهد بی شک نام و نشانی از این سندیکای قدیمی باقی نخواهد ماند و امید می رود عقلای صنف با همفکری نسبت به اصلاح مسیر پیش روی جامعه اقدام نمایند
محمد فلاح زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
0
بسیار تعجب میکنم بعضی از دوستان عزیز که بدون حتی لحظه ای فکر کردن به خود این جرات را میدهند که درباره این اساتید بزرگوار این گونه قضاوت کنند
هر کدام از این اساتید در مجموعه علمی و دانشگاهی وزنه ای سنگین هستند
حالا که انتخابات انجام شده بهتر است همه از این بزرگواران حمایت کنند و بهشون کمک کنند تا بتونیم با همکاری همه حقمون را به عنوان کسانی که در خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه تلاش میکنند بگیریم
دامپزشکی=سلامتی و بهداشت و پیشرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
جناب فلاح زاده این انتخابات جامعه دامپزشکان است نه دانشکده دامپزشکی که دنبال استاد میگردد مرتبه علمی استاد در دانشگاه است و نباید در روند بخش خصوصی دخالت نماید مگر اینکه بخواهند همه جا را تحت سیطره خود داشته باشند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
1
سلام
حق با آقای فلاح زاده است واقعا دوستان...!
ببینید چه وزینه های سنگینی هستند؟!
مثلا دکتر ...........، ...........، ...........!!!
البته سنگینی شان به بازار و تجارت بیشتر است تا دانشگاه که اصلا حضور ندارند....!
تاسف....
این همه جامعه جامعه کردید این بود رای گیری اش ؟؟؟؟ 180 یا اصلا 200 نفر ؟ یعنی 5 درصد هم شما اقبال عمومی در خودتون داشتید؟!
محمدمهدی خوزشیدوند
|
United States of America
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
7
0
در این وانفسای عدم وجود یک مجموعه ی صنفی پیگیر و دلسوز و ذر زمانی که صدای خرد شدن استخوانهای دامپزشکی زیر آرواره های سومدیریت ها،حضور سید عزیز و مدیر سالم و ولایی و انقلابی جناب دکتر شجاعی را صمیمانه نحضز همکاران تبزیک عرض نموده و با همکاری اعزه جناب آقایان کوهدار شقایق و معیر منشا خیر و اثر خواهند بود ان شااله
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
2
0
از دوست و همکار عزیزمان بسیار تشکر می کنم که سمت های شغلی انتخاب شدگان را برایمان نوشتند!!! چون کسی این عزیزان را نمی شناخت!!! و حسن سابقه آنان برهمه پوشیده بود!!!
درست است که در کشور ما همه چیز برعکس است. در همه جای دنیا حضور اساتید دانشگاه را در مجامع صنفی ارج می گذارند اما در کشور ما این امر مورد مذمت است
اتفاقا بر خلاف نظر شما که می گویید لیست های سبز مانع انتشار سایر لیست ها شده بود باید عرض کنم لیست دیگری از مدتها پیش در همین سایت حکیم مهر دائم در صفحه اول بود ...............................................
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
1
1
متاسفم برای ما دامپزشکان که. تنها سایت خبری ما باشه حکیم مهر که تمام مطالب رو سانسور میکنه....نترسید نظرات مخالف با خودتان را هم درج کنید.انتقاد پذیر باشید..عده ای نادامپزشک تیشه برداشته تا در جهت تخریب بزرگواران و اساتید قدم بردارند...سرخوردگانی که در دنیای واقعی جایگاه شخصیتی و محبوبی ندارند و دچار حقارت شده اند...و مترصد همچین فرصتهایی هستند تا بار سنگین سالها حقارتشان را به نوعی خالی کنند....خودتان را عوض کنید.شاید روزی به آرامش برسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
3
استراتژی که دوستان در این انتخابات بکار بردند بنام استراتژی اتوبوسی معروف است که از زمان دکتر!! مورد پسند قرار گرفته است اگر دوستان برگزار کننده جرات دارند نام رای دهندگان را منتشر نمایند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ضمنا کسی به مقام شامخ اساتید توهین نکرده است معمولا در مجامع اینچنینی از اساتید بازنشسته ای که سالها تجربه علمی داشتند برای هدایت علمی بهره میبرند نه اینکه کل اعضای آنرا هیئت علمی انتخاب کنند آنهم از یک دانشکده خاص و جالبتر اینکه همین هیات علمی های عزیز و بزرگوار که در این سن .................................................... چگونه فرصت دارند که هم در دانشگاه ، هم در بخش خصوصی و هم در جامعه و هم در نظام وقت و زمان بگذارند سوال ما فقط و فقط همین است
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
فراموش كرده ايم و كرده ايد كه جامعه دامپزشكان بايد از بخش خصوصي انتخاب شود حال آنكه همه داعيه خدمت و شهرت و .... داشته و از مدتها قبل با ......... و ........ و ....... و .... به دنبال ورود به اين جمع بوده كه خوشبختانه همگي به خوبي موفق شدند. و من الله توفيق،. باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
1
به کلیه دوستانی که انتخاب شدند یاداوری میکنم ایا شما با 128 رای دهنده نمایندگان واقعی جمعیت بیش از 12هزارنفری دامپزشکان این سرزمین هستید؟!!!آیا از خود نپرسیده ایید چرا از آن همه دامپزشک فقط 128 نفر در رای گیری حضور داشتند.آیا شایسته نیست به این بازی بی معنی پایان بدهید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
2
عجب است اگر نگردد كه بگردد اسيايي ......
اين گروه سالهاست عضو هيئت مديره و ...... هستند ..نيازي به انتخابات نبود فقط بايد تمديد ميشد ... [دکتر] صفاريان هم كه به ...... و ....... منتسب است ..چه بايست كرد ... اينها اينگونه اند ..
جايي كه علم و خرد جايگاهي ندارد ..سخن گفتن بيهوده است
نظر شما
ادامه