کد خبر: ۲۹۱۹۳

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، روز یکشنبه مورخ 22/1/95 «مهندس طهائی» استاندار البرز به اتفاق جمعی از مدیران اجرایی استان، از کارخانه تولید فرآورده های بیولوژیک واقع در منطقه گلدشت ساوجبلاغ بازدید و خط جدید تولید پروبیوتیک این واحد را افتتاح نمودند.

در این بازدید که جمعی از مسئولین ادارات اجرایی استان از جمله «دکتر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان، «دکتر محمدی» مدیر کل محیط زیست و فرماندار ساوجبلاغ استاندار البرز را همراهی می کردند، از بخش های مختلف کارخانه بازدید نمودند.

مهندس طهایی استاندار البرز خط جدید تولید فرآورده های پروبیوتیک این شرکت را افتتاح نمود. در ادامه استاندار و هیات همراه از نزدیک با نحوه ساخت مواد بیولوژیک در این مجموعه تحت نظارت دامپزشکی آشنا شدند.

گفتنی است در این بازدید «دکتر مرادی» مدیر عامل شرکت به نحوه ساخت و تولید این گونه فرآورده ها پرداخته و افزود: این شرکت دانش بنیان به همت اساتید علمی و پژوهشگران راه اندازی شده و بزرگترین فرمانتور در سطح خاورمیانه در این شرکت وجود دارد.

دکتر مرادی همچنین از حمایت های مجموعه دامپزشکی استان در خصوص تسهیل در راه اندازی تولیدات فرآورده های پروبیوتیک نیز تقدیر و تشکر نمود.

 





نظر شما
ادامه