کد خبر: ۲۸۹۴۲

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان جهت بررسی عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان نایین و طرح های در دست اجرا، از این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر متولی زاده» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین ضمن اعلام این خبر گفت: در ابتدای این بازدید، دکتر موحدی مدیرکل، دکتر کشتکار معاون سلامت و دکتر فاتحی مشاور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل شبکه دامپزشکی شهرستان با کارمندان شبکه دامپزشکی شهرستان نایین جلسه برگزار نمودند. در این جلسه کارکنان ضمن تشکر از حضور مدیرکل و هیات همراه، در خصوص تنگناها که با آن روبرو هستند، با مدیران به بحث و تبادل نظر پرداختند که دکتر موحدی دستورات و پیشنهاداتی جهت بهبود شرایط داد.

دکتر متولی زاده در خصوص بازدید صورت گرفته از این شهرستان افزود: دکتر موحدی و هیات همراه از کشتارگاه صنعتی طیور، کشتارگاه دام شهرداری، مجتمع دامداری حنفش و کارخانه خوراک طیور این شهرستان بازدید نمودند. در این بازدید مدیران این واحدها توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی واحدهای خود ارائه دادند. در طی بازدید دکتر موحدی واحدهای تولیدی را بازوی دولت در راستای پیشرفت و رفع بیکاری دانست و اعلام آمادگی کرد تا مجموعه دامپزشکی با ارائه مشاوره های کارشناسی در ارتقاء کیفیت محصولات و زمینه سازی صادرات آنها به این مجموعه ها یاری رساند.

وی خاطر نشان کرد: در بازدید از کشتارگاه دام شهرداری، شهردار شهرستان قول تکمیل سردخانه های کشتارگاه جهت پیش سرد کردن لاشه ها را قبل شروع فصل گرما داد.












 

نظر شما
ادامه