کد خبر: ۲۸۸۵۴
 

ماموران اداره دامپزشکی آمل 7 تن مرغ منجمد تاریخ گذشته را کشف و معدوم کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر مجید غلامپور» رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آمل گفت: ماموران نظارت بر بهداشت مواد غذایی دامی دامپزشکی آمل برابر گزارش مردمی مبنی بر انجام قطعه بندی مرغ منجمد غیرمجاز در مکانی غیر بهداشتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متخلفین در این مکان غیربهداشتی، مرغ های تاریخ گذشته را منجمد می کردند افزود: 7 تن مرغ فاسد از این متخلفان کشف و با هماهنگی دادستانی شهرستان نسبت به معدوم سازی آن اقدام شد.

رییس دامپزشکی شهرستان آمل گفت: متخلفین توسط نیروی انتظامی به منظور سیر مراحل برخورد جدی قضایی به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

غلامپور از مردم خواست هرگونه تخلف شامل کشتار، قطعه بندی و یخ زدایی غیر مجاز دراماکن غیر بهداشتی را با شماره تلفن 43182500 دامپزشکی و پلیس110 گزارش دهند.

«دکتر حمزه قاسمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برحسب گزارش واصله مردمی وبا هماهنگی ومجوزقضایی دادستان شهرستان و مرغ‌های یخی تاریخ گذشته کشتارگاهی توسط افراد سودجو که از اصفهان وارد این مزرعه پرورش ماهی شده بود توقیف کردند.

وی اظهار داشت: حدود شش الی هفت تن مرغ تاریخ گذشته بدون هیچ‌گونه شرایط اولیه بهداشتی اقدام به دیفراست و آلایش مرغ‌ها و بسته‌بندی مجدد فاقد مشخصات آماده توزیع به سطح عرضه و مصرف اقدام می‌کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل اظهار داشت: با حضور معاون بهداشتی شبکه رئیس دامپزشکی آمل و کارشناسان اداره دامپزشکی و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در با دستور دادستان شهرستان آمل پرسنل مشغول بکار بازداشت و مرغ‌های یخی تاریخ گذشته کشف‌شده درهمان مکان معدوم و دفن شدند و ضمناً پرونده در مراجع قضائی تشکیل تا رسیدگی شود.

قاسمی توصیه کرد: همشهریان عزیز و خصوصاً واحدهای از خرید مرغ‌های خردشده بدون برند و لیبل (فله‌ای) خوداری کنند.
 
 
نظر شما
ادامه