کد خبر: ۲۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

به مناسبت روز جهانی حیات وحش، اولین پایگاه اورژانس حیات وحش در استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، طی مراسمی با حضور «دکتر محمدی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و «مهندس شعبان پور» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اولین پایگاه اورژانس حیات وحش در پناهگاه حیات وحش سلکه تالاب انزلی افتتاح شد.

در این مراسم که به مناسبت سوم مارس ( 12 اسفند) روز جهانی حیات وحش برگزار شد، دکتر محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن شرح مختصری از فعالیت های انجام شده گفت: احداث و بهره برداری از این پایگاه که مدتها نیاز مبرم به آن در مجموعه محیط زیست گیلان احساس می شد در حدود یکصد میلیون ریال هزینه در بر داشت.

وی گفت این مرکز با زیربنای 75 متر مربع دارای چهار جایگاه نگهداری حیوانات وحشی می باشد که 2 جایگاه آن اختصاص به پرندگان شکاری دارد، یک واحد آن مختص پرندگان آبزی و کنار آبزی است و یک واحد نیز برای نگهداری چهارپایان و پستانداران در نظر گرفته شده است.

محمدپور افزود: در آینده اداره کل محیط زیست گیلان در نظر دارد دو مرکز اورژانس دیگر نیز در غرب و شرق استان گیلان احداث کند که البته مساعدت و عنایت ویژه مقام های ارشد استانی را در بخش تامین اعتبارات لازم، می طلبد.

در ادامه مراسم که با حضور جمعی از نمایندگان تشکل های حامی محیط زیست همراه بود، مدعوین از محل اجرای پروژه احیای تالاب انزلی در پناهگاه حیات وحش سلکه واقع در جنوب تالاب انزلی و حوزه شهرستان صومعه سرا بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت و اجرای پروژه قرار گرفتند.

در پایان مراسم مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از همیاری و مساعدت اسماعیل پور ، فرماندار صومعه سرا در حوزه محیط زیست و اجرای پروژه احیای تالاب انزلی، با اهدای لوح سپاس قدردانی و تشکر کرد.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
آخه 4تا قفس با هزینه 100 میلیون ریال میشه پایگاه اورژانس! اونوقت با چه امکاناتی!
رضاخانی
|
Germany
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
واقعا تا به کی میخواهیم فقط خبر سازی کنیم این مرکز اورژانس واقعا دارای چه حداقل های یک اورژانس حیات وحش هست. از چه تیم درمانی داره بهره میگیره. کارشناسان فنی اونجا چرا مطرح نبودند. امکان چه خدمات درمانی در این مرکز اورژانس وجود داره.و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
مسئولین استانی چه چیزی را افتتاح کرده اند!!
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
0
خودشان را مسخره کرده اند یا دیگران را واقعا" به شعور همه توهین می کنند
نظر شما
ادامه