کد خبر: ۲۸۷۰۶

در نشست مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هئیت همراه با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی دامپزشکی استان تهران که در تاریخ 8/12/94 در محل اداره کل دامپزشکی برگزار گردید، «مهندس ترکی» بر ضرورت اصلاح و بهبود زیر ساخت های خدمات رسانی دامپزشکی تاکید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «مهندس ترکی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازدید از فعالیت بخش های مختلف اداره کل دامپزشکی استان، ضمن با اهمیت دانستن نظارت های بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی به ویژه در حوزه صادرات و واردات دام، طیور و آبزیان و فرآورده های دامی و فرآورده های بیولوژیک، از برنامه های این سازمان در تامین امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و تامین منابع مالی و انسانی و فضاهای آزمایشگاهی مورد نیاز دامپزشکی خبر داد.

شایان ذکر است در ادامه بازدید، مدیر کل دامپزشکی استان تهران گزارشی از حجم و اهمیت سرمایه گذاری در حوزه صادرات دام و فرآورده های دامی و همچنین واردات مواد اولیه دارویی و فرآورده های بیولوژیک و ... ارایه نمود و تامین بهنگام منابع مورد نیاز دامپزشکی را بسیار ضروری دانست.

گفتنی است رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هئیت همراه از نحوه انجام آزمایشات و طی مراحل قرنطینه و همچنین فعالیت یک واحد بسته بندی گوشت در استان بازدید نمودند.

 
نظر شما
ادامه