کد خبر: ۲۸۶۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

روز گذشته مدیرکل دامپزشکی و هیات همراه از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در بیمارستان اردیبهشت از «دکتر فرید بهارلو» عیادت بعمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر فرید بهارلو متخصص بیماری های داخلی دام بزرگ که از درمانگران فعال در زمینه دام بزرگ و بخصوص اسب می باشد، هفته گذشته در حین معاینه یک راس اسب، در اثر لگد شدید و ناگهانی دچار مصدومیت شدید شد که موجب شکستگی استخوان های فک بالا، پایین، گونه و بینی گردید.

«دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان بعد از اطلاع از این خبر با تماس تلفنی جویای وضعیت جسمانی وی شد و با توجه به شرایط نامناسب جسمانی، عیادت حضوری را به بعد از عمل جراحی موکول نمود.

روز گذشته مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به همراه «دکتر سید رضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان و «دکتر علی کارگر» مسئول هماهنگی امور شهرستان ها اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در محل بیمارستان اردیبهشت اصفهان، ضمن عیادت از وی، از روند درمانی صورت گرفته تاکنون و برنامه درمانی آینده مطلع شدند.

در این عیادت، دکتر موحدی ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه و آرزوی بهبودی سریعتر وی، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک ایشان را در صحت و سلامت ملاقات نماید.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مجتبی گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
2
بهبودی کامل و هر چه سریعتر این همکار عزیز و گرامی را از خداوند متعال مسألت مینماییم. گذشته از اینکه اتفاقاتی اینچنین جزیی جدایی ناپذیر از فعالیت بالینی دامپزشکی به ویژه در حوزه دامهای بزرگ و به خصوص در کار با تک سمیها است اما در نظر گرفتن همه تمهیدات ایمنی قبل از ورود به معاینه و درمان باید در اولویت اساسی و الزامی قرار گیرد و هرگز بدون مهیا شدن شرایط لازم برای ایمن ماندن از اتفاقات ناگواری مانند آنچه برای این همکار بزرگوارمان رخ داده و همه ما را ناراحت ساخته خود را ملزم و مقید به ارایه خدمات دامپزشکی تحت هیچ شرایطی نبینیم. تنها در رابطه با هم نوع است که عقلانی و انسانی است همه خطرات را به جان خرید. بنده بارها اتفاق افتاده که از معاینه تک سمی ها بدون مهیا شدن شرایط لازم معاینه و درمان استنکاف نموده ام حتی مواقعی که تشویق صاحب دام اغوا کننده بوده. اما در مورد نشخوارکنندگان در هر شرایطی با حداقل مقید سازی اقدام به معاینه و درمان کرده ام و بارها هم مورد اصابت لگد آنان قرار گرفته ام. ولی به قول شاعر:هر دو لگداند، اما این کجا و آن کجا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
1
1
با سلام :
برای همکار خوبمان دکتر بهارلو آرزوی سلامتی دارم . حرکت دکتر موحدی مدیرکل استان نیز خوب و پسندیده بود .
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
همه ما در این شغل ضربات شدید تر از اسبم میخوریم خود من دقیقا تو صورتم لگد گاومیش تا یک ماه کبودی و .. رو در پی داشت هنوزم عوراضش رو دارم که اثر گذاشته اما (من ابراز تاسفم رو این این اتفاق ناراحت کننده واسه دکتر دارم و امیدوارم هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل بشه) این رو فقط قدرت رسانه میبینم همین .
اما هیچ جای حمایت گری واسه دکتر کلینسین دامپزشک نیست و فردا هم این خبر رد میشه و هیچ تغییر حمایتی واسه قشر کلینیسین دامپزشک رخ نمیده، میان عکساشون رو میگیرن و تمام
محمد سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
امیدوارم هرچه سریع تر رو به راه بشن و دیگه واسشون از این اتفاقات رخ نده، متاسفانه در کشور ما تدابیر و تجهیزات مناسب برای معاینات و اقدامات درمانی و جراحی ها در زمینه دام بزرگ، خصوصا اسب وجود نداره،
به امید سر فرازی تمامی دامپزشکان و فعالان این عرصه
سروری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
...........................................
نظر شما
ادامه