کد خبر: ۲۸۵۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، همیاران دامپزشکی 10درصد روستاهای استان کرمانشاه انتخاب و کارت آن ها صادر گردید، همیاران دامپزشکی رابط بین دامداران روستائی با اکیپ های دامپزشکی و شبکه دامپزشکی شهرستان بوده و وظیفه اطلاع رسانی و هماهنگی بین دامداران روستایی و شبکه دامپزشکی را بر عهده دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، طرح ملی شناسایی و انتخاب همیاران دامپزشکی روستا با استقبال مسئولین استان و با همکاری معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرمانداران و بخشداران در سطح استان کرمانشاه اجرایی گردید.

«دکتر علیرضا امیری» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در راستای اجرایی شدن طرح ملی همیار دامپزشکی روستا برای نخستین بار در کشور افزود: همیاران دامپزشکی رابط بین دامداران روستائی با اکیپ های دامپزشکی و شبکه دامپزشکی شهرستان بوده و وظیفه اطلاع رسانی و هماهنگی بین دامداران روستایی و شبکه های دامپزشکی را بر عهده دارند. استفاده از ارتباطاین عزیزان که در اقصی نقاط استان حضور دارند و از نزدیک در ارتباط با مسائل و مشکلات دامداران روستایی و عشایری هستند، در گزارش تلفات دام ها و همکاری با اکیپ های دامپزشکی بسیار تاثیر گذار و مثمر ثمر خواهند بود.

وی با اشاه به اجرای این طرح در270 روستای استان تصریح کرد: هماهنگی با دامداران در خصوص حضور اکیپ های دامپزشکی در روستا برای ارایه خدمات دامپزشکی مانند واکسیناسیون، ترغیب دامداران به همکاری بیشتر با مامورین دامپزشکی در حذف دام های راکتور، همکاری با اکیپ های امدادی دامپزشکی به هنگام وقوع حوادث و سوانح غیر مترقبه و بلایای طبیعی در روستا و همچنین گزارش ورود دام جدید به روستا، گزارش موارد دخالت افراد غیرمجاز و فاقد صلاحیت در امور دامپزشکی در سطح روستا به شبکه دامپزشکی شهرستان، هماهنگی با دامداران برای حضور در کلاس های آموزشی ترویجی در حوزه دامپزشکی و همکاری در توزیع رسانه های ترویجی (بروشور، پمفلت و تراکت) را از دیگر وظایف آنها دانست.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
خدا خیرشون بده کارتاشونم صادر شد بعد ما بعد دوسال هنوز کارت نظام هم نیومده برامون
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
واقعا متاسفم،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
یعنی من باورم بشه که این قیافه و هیبت فقط کارش اینه که کساییرو که تو کار دامپزشک دخالت میکننو لو بده!!!!!!!؟؟؟؟
یعنی این اقا حتی دست به دام هم نمیزنه!!؟
امیرحسین
|
United States of America
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
0
کاشکی آخرین مدرک تحصیلیشونم قید میکردن بخندیم.
نظر شما
ادامه