کد خبر: ۲۸۵۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
خبرگزاری فارس: توقیف محموله 7 میلیاردی ماهی در شاهین‌شهر
 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر گفت: پس از بازرسی از یک دستگاه تریلی یخچال‌دار، محموله گوشت ماهی منجمد خارجی به ارزش 7 میلیارد‌ ریال کشف و توقیف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «رجب‌علی مختاری» با اشاره به این که ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان حین نظارت و کنترل خودروهای عبوری از محور «اصفهان –تهران» به یک دستگاه تریلر کشنده یخچال‌دار مشکوک می‌شوند، اظهار کرد: پس از متوقف کردن کامیون و هماهنگی با مقام قضائی، از این تریلر بازرسی به عمل آمد که ماموران پلیس 21 تن گوشت ماهی منجمد خارجی فاقد هرگونه مدارک مجاز گمرکی کشف کردند.

وی ضمن اشاره به این که کارشناسان اداره دامپزشکی، ارزش این محموله را هفت میلیارد ریال عنوان کرده، گفت: این محموله از جنوب کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بوده که در این زمینه راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاچاقچیان کالا و برهم‌زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهد داد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد طالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
مسئول محترم سایت حکیم مهر
سلام علیکم
احتراماً، در خصوص کد خبر 28507 با موضوع کشف محموله 700 میلیون تومانی ماهی منجمد خارجی قاچاق در شاهین‌شهر به اطلاع می رساند، با بررسی های صورت گرفته کشف چنین محموله ای به اداره کل و شبکه های دامپزشکی استان اصفهان گزارش نشده است. لازم به توضیح است اوایل همین ماه محموله ای حدود 20 تن میگو توسط نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر کشف گردیده بود که بعد از بررسی های صورت گرفته مشخص گردید محموله های مورد نظر پرورشی داخلی جنوب با اخذ گواهی حمل بهداشتی از مبداء چابهار به مقصد شهرستان اصفهان منتقل شده است و محموله قاچاق نبوده است.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
سلام این خبر اشتباه نیروی انتظامی بوده لطفا اول استعلام بگیرین بعد خبر منتشر کنید.
نظر شما
ادامه