کد خبر: ۲۸۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر برائی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان تهران صبح امروز مورخ 13/11/94 در دومین روز در ایام مبارک ده فجر سی هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران این اداره کل دیدار کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با این خانواده‌های معزز را توفیقی برای مسئولان دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در  طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست .

وی در ادامه، خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه مهم مسئولان خواند و گفت: خدمت به این خانواده‌های ایثارگران و شهدا فرصت ارزشمندی است که باید مدیران و مسئولان آن را قدر بدانند و از آن غفلت نکنند و در راستای خدمت به این قشر گام‌های استوار بردارند.

در این دیدار «حجت الاسلام والمسلمین فاضل» اظهار داشت: امام خمینی (ره) به فرزندان شهدا توصیه‌های فراوانی داشتند و فرزندان شاهد و ایثارگر باید خواسته‌های حضرت امام را بازخوانی کنند.

وی افزود: مجموعه ایثارگران که فرزندان شهدا در صف اول آن هستند و کسانی که در دفاع از کیان جمهوری اسلامی نقش داشتند در حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در ادامه این بازدید با تصریح اینکه یاد شهیدان را باید گرامى داریم، افزود: صبورى و تحمل را براى خانواده‌‏هاى عزیز شهدا، خانواده‏‌هاى جانبازان و فرزندان آن‌ها از خداوند بزرگ خواهانیم .

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در پایان تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است؛ در این میان سهم خانواده‌های شهدا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، کمتر از شهیدان نیست.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
تا جایی که اطلاع داریم ................................
نظر شما
ادامه