کد خبر: ۲۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
جامعه جهانی دامپزشکی (WVA) و سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) برگزار می‌کنند:
این رقابت به مناسبت روز جهانی دامپزشکی، مصادف با 11 اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد ...
 
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، به مناسبت روز جهانی دامپزشکی (WVD ) که در روز شنبه یازدهم اردیبهشت 1395 مصادف با 30 آوریل 2016 در سراسر جهان برگزار خواهد شد، جامعه جهانی دامپزشکی (WVA ) و سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) با همکاری یکدیگر، جایزه سال 2016 روز جهانی دامپزشکی را به موفق ترین فعالیت های حرفه ای دامپزشکی در موضوع انتخاب شده برای سال 2016 «استمرار آموزش با محوریت بهداشت واحد» اهدا می کنند.

امکان حضور در این رقابت برای همه اعضای جامعه جهانی دامپزشکی WVA، بصورت مستقل و یا در قالب همکاری با یک مجموعه دیگر وجود دارد.

لازم به ذکر است که از انجمن برگزیده در مراسم افتتاحیه هشتاد و چهارمین اجلاس سالیانه سازمان جهانی بهداشت دام در شهر پاریس کشور فرانسه در روز 22 ماه مه (دوم خرداد 1395) تقدیر به عمل خواهد آمد.

فرصت تکمیل مدارک و ارسال آنها تا قبل از 21 خرداد ماه 95 می باشد.

 

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
اصطلاح One Health برگرفته از One World-One Health است که ثبت شده و TM است در نتیجه به عنوان یک اسم مثل برندینگ ترجمه کردن اش اشتباه است انگار ما ژورنال the Lancet یا البسه و کفش Nike را ترجمه کنیم...به خاطر همین حتی در زبان های عربی، ژاپنی، چینی، اسپانیایی و ... این را دقیقا One Health می نویسند حتی فارسی نوشتن "وان هلث" هم غلط است ولی بهتر از ترجمه کردن اش است. دکتر برادران سید
نظر شما
ادامه