کد خبر: ۲۸۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شناسایی، انتخاب و همکاری همیار دامپزشکی روستا در استان مرکزی انجام خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، «دکتر محسن شانقی» در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دامپزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: همیار دامپزشکی حداقل در 10 درصد از روستاهای دارای سکنه و جمعیت دامی سطح استان به عنوان یکی از طرح های کشوری در حوزه دامپزشکی در نظر گرفته شده است.

ایشان با اشاره به اهداف این طرح ادامه داد: همیار دامپزشکی در جهت افزایش سطح آگاهی، بهبود اطلاع رسانی بین روستائیان در رعایت بهداشت، جایگاه دام و فرآورده های دامی، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات دامپزشکی است.

شانقی افزود: کاهش خسارات و ضایعات ناشی از بیماریهای دامی، ارتقا شرایط بهداشتی تولید و عرضه فرآورده های دامی و بهبود نظام بهره برداری تولید روستایی و پایداری اقتصاد مقاومتی از اهداف دیگر این طرح می باشد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی خطاب به روسای شبکه ها اظهار داشت: مسئولین فنی واحدهای تحت نظارت تا 30 بهمن ماه فرصت دارند جهت ثبت پروانه الکترونیکی ثبت نام کنند.

در ادامه این جلسه روسای ستادی و روسای شبکه های دامپزشکی شهرستانها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص موضوعات مطروحه در این جلسه پرداختند.

در پایان جلسه مقرر شد روسای شبکه های دامپزشکی شهرستانها به فراخور وضعیت هر شبکه و شرایط موجود شهرستان در خصوص همیار دامپزشکی و مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی اقدامات لازم را انجام دهند.

 





 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
ای بابا به دیوار می گفتیم شاید تاثیرش بیشتر بود!!! مثه اینکه مسئولان سازمان نمیخوان از خر شیطون پایین بیان...!!!
نظر شما
ادامه