کد خبر: ۲۸۱۳۲

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «مهندس قنبری» مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان و هیات همراه در بازدیدی مشترک با مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از چند محل که کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در حال انجام وظیفه بودند بازدید و با برخی از وظایف مسئولیت های حاکمیتی همچنین سختی کار کارکنان دامپزشکی آشنا شدند.

 «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در خصوص این بازدید گفت: این بازدید از سه محل گوسفندداری، گاوداری صنعتی و مرکز بسته بندی صورت گرفت که در هر محل بر اساس نوع فعالیتی که توسط کارشناسان دامپزشکی صورت می گرفت وظایف و مسئولیت های اصلی دامپزشکی که در دو محور حفظ منایع دامی کشور و نظارت بر فرآورده های خام دامی در حفظ و حراست از سلامت عمومی جامعه صورت می پذیرد توضیحات مبسوطی ارائه شد.

دکتر موحدی در ادامه افزود: در این بازدید روند چگونگی انجام این مسئولیت ها تشریح گردید همچنین مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس قنبری در این بازدید ضمن خسته نباشید به مدیرکل دامپزشکی و همکاران وی گفت: تا بصورت میدانی بازدید صورت نگیرد شناخت صحیحی از سختی و اهمیت وظایف دامپزشکی بدست نمی آید و اهمیت آن مشخص نمی شود. دامپزشکی بدلیل وظایفی که در پیشگیری از بیماری ها بخصوص بیماری های قابل انتقال از دام به انسان دارد، امیدوارم با پیشنهاداتی که داده می شود در برنامه ریزی بودجه ای اولویت بالاتری به آن تخصیص داده شود و بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در جهت مرتفع شدن مشکلات آن اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

در این بازدید دکتر محمد کشتکار معاون سلامت، خانم تیموری رئیس اداره امور مالی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به همراه دکتر مرتضی رحمانی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان دکتر موحدی را همراهی می نمودند.

 
 
 
 
 
نظر شما
ادامه